איפה חגגו שחקני מכבי בכדורסל את ההעפלה לטופ 16?. צילום: יחסי ציבור

איפה חגגו שחקני מכבי בכדורסל את ההעפלה לטופ 16?

שחקני מכבי תל אביב הגיעו ביום חמישי האחרון לסניף BBB בתל אביב וחגגו יחד את ההפעלה לשלב הטופ 16 ביורוליג כחלק משיתוף הפעולה בין חברת המסעדנות לבין קבוצת הכדורסל של המועדון. מי הגיע עצבני במיוחד?

ימי חמישי הם בדרך כלל ימי משחק אצל מכבי תל אביב ביורוליג. אך לאור השנה החדשה הוקדם משחקה של מכבי תל אביב ביומיים. בשל כך, יום חמישי האחרון התפנה בלו"ז הצפוף של הצהובים ולכן יכלו להשיק את שיתוף הפעולה החדש עם רשת הבורגרים BBB.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

לאורך כל שלב הטופ 16 בו מכבי תל אביב תקח חלק, סניפי ה-BBB ברחבי הארץ יהיו ברוח צהובה. בסניפים יתקיימו הקרנות של משחקים, יהיו מבצעים מיוחדים ופרסים שבראשם טיסה למשחקה של מכבי נגד אלבה ברלין וישיבה בתא VIP בהיכל וורלד 02 בגרמניה.

אל האירוע שהתקיים בתל אביב, הגיעו שחקני הסגל והצוות המקצועי. בנוסף לעובדי המועדון הגיעו לאירוע גם מוזמנים נוספים ואנשי תקשרות שהגיעו לסקר את האירוע (גם אנחנו היינו שם). השחקנים היו מחויכים ברובם ונהנו מארוחה טעימה, ישבו ביחד וראו סרטונים מצחיקים. סנטר הצהובים סופוקליס שחורציאניטיס, הגיע טיפה עצבני אבל גם זה עבר מהר. אפשר להגיד שהאירוע היה מעמסה על השחקנים שכן יום לפני כן מהמשחק ביוון אבל, מפגש מסוג זה יכול לחבר בין השחקנים יותר ולתרום לאווירה הקבוצתית.

גודס. הגיע מחוייך למרות ההפסד ביוון
גודס. הגיע מחוייך למרות ההפסד ביוון © יחסי ציבור
סופו, פארגו ולינהרט. סופו הגיע במצב רוח קרבי
סופו, פארגו ולינהרט. סופו הגיע במצב רוח קרבי © יחסי ציבור
אפילו הגביע קפץ להגיד שלום
אפילו הגביע קפץ להגיד שלום © מתן שמידט

ביום חמישי הקרוב תארח מכבי תל אביב את הכוכב האדום בלגרד ב"מנורה מבטחים" (בשבילנו זה תמיד יישאר היכל יד אליהו) למשחק השני במסגרת הטופ 16. שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי הפסד במחזור הראשון כך שהמשחק עשוי להיות קשה לשתי הקבוצות.

תגובות