ליגת העל לנוער - משחקי המחזור ה-14: מכבי רוצה להגדיל את הפער . צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער - משחקי המחזור ה-14: מכבי רוצה להגדיל את הפער

אחרי פגרת גביע המדינה, ליגת העתיד של הכדורגל הישראלי חוזרת. מכבי תל אביב תקווה להגדיל את הפער במקום הראשון כשתארח את הפועל רמת גן, חיפה תנסה לצמק כשתפגוש את האחרונה בטבלה ובית"ר ירושלים תנעל את המחזור ביום שלישי מול מכבי פתח תקווה

המחזור ה-14 בליגת העל לנוער, ייפתח מחר (ש') כשליגת העתיד של הכדורגל הישראלי שלנו תחזור אחרי פגרת גביע המדינה לנוער. במשחק המרכזי של המחזור, תפגוש מכבי תל אביב מהמקום הראשון את הפועל רמת גן מהמקום ה-11. הצהובים יקוו להגדיל את הפער בטבלה כשכרגע ארבע נקודות בלבד מפרידות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

מכבי תל אביב מגיעה למשחק מול הפועל רמת גן הקטנה, כשהיא מלאת ביטחון עם ניצחון גדול במחזור הקודם 4-1 על הפועל פתח תקווה. הצהובים יעשו את הכל כדי לא למעוד מול האורדונים שהשיגו ניצחון 1-0 על סקציה נס ציונה שהעלתה מהליגה הלאומית.

במכבי תל אביב ירצו לשמור על המקום הראשון
במכבי תל אביב ירצו לשמור על המקום הראשון © עמוד הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

חוסר המזל הרב של הדאבליסטית מכבי חיפה נמשך. אחרי שרשמה את ההפסד המאכזב 2/1 למכבי תל אביב במחזור ה/12 ולמעשה איבדה את המקום הראשון, היא רשמה הפסד שני ברציפות כשהובכה מול עירוני קריית שמונה. הצהובים, שפתחו את הפער בפסגה לא ירצו לאבד אותו אך מנגד, ניצחון של מכבי חיפה מחר על הפועל פתח תקווה האחרונה בטבלה יוכל לצמק את הפער במידה ומכבי תמעד. הפועל פתח תקווה שרשומה על שני ניצחנות בלבד העונה תקווה למזל רב מול מכבי חיפה ואולי תחלום על ניצחון.

במשחקים הנוספים:

במשחקים הנוספים של המחזור, עירוני קריית שמונה תקווה להמשיך במומנטום הטוב שלה, כשתארח את מ.ס אשדוד מהמקום ה/13 בטבלה. הפועל תל אביב מהמקום החמישי תפגוש את הפועל רעננה מהמקום ה/14 כשהאחרונה נמצאת בסכנת ירידה מתחת לקו האדום. מכבי נתניה השמינית תפגוש את הפועל חיפה, הפועל באר שבע תארח את הפועל ראשון לציון, סקציה נס ציונה תארח את בית"ר טוברוק והמחזור ה/14 ינעל כאשר בית"ר ירושלים תארח את מכבי פתח תקווה.

תגובות