נוער: מכבי תל אביב מתפוצצת, ק"ש מובסת. צילום: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

נוער: מכבי תל אביב מתפוצצת, ק"ש מובסת

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב עדיין ראשונה עם ניצחון ענק בשכונה על הפועל רמת גן, מכבי חיפה חוזרת לנצח, עירוני קריית שמונה מופתעת ומושפל מול מ.ס אשדוד, ומי סוף סוף חזרה להרשים ולנצח?

המחזור ה-14 בליגת העל לנוער, נפתח הבוקר (ש') ויסתיים לו רק ביום שלישי, אבל כבר עכשיו אפשר לומר בפה מלא, זה מחזור מפתיע, מרובה שערים ועם משחקים גדולים. במשחק המרכזי של המחזור, מכבי תל אביב המוליכה אירחה את הפועל רמת גן בשכונת התקווה למשחק ענק של החניכים של זיו אריה שמעניק להם את המקום הראשון שבוע נוסף.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כבר עם פתיחת המשחק, ברבע הראשון ראינו מי השולטת. מכבי תל אביב תפסה את קצב המשחק, הניעה כדור וכבר מהפתיחה נראתה בכמה רמות מעל הפועל רמת גן. השער הראשון לא איחר לבוא כאשר בדקה ה-28' מתוך איומים רבים של מכבי על השער אליאל פרץ בעט כדור אל עבר השער של רמת גן, השוער הדף את הכדור היישר לרגליו של יהונתן כהן שדחק מקרוב את הראשון.

הקצב הטוב במחצית הראשונה נמשך כאשר בדקה ה-45' יהונתן כהן עם משחק נהדר, פרץ לרחבה העביר כדור למתן חוזז שלא התבלבל וכבש את השני של מכבי שמוריד את הצהובים ביתרון כפול אחרי מחצית נהדרת. דווקא כשציפינו שהאורדרונים יתאוששו קצת מהמחצית הרעה שלהם ויוכלו להחזיר מלחמה לצהובים, בדקה ה/53' מכבי זוכה לכדור עונשין מ/11 מטרים. בעקבות הכשלה של מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז לקח את הבעיטה ובקלילות השלים צמד אישי.

שחקני מכבי חוגגים את היתרון במחצית
שחקני מכבי חוגגים את היתרון במחצית © עמוד הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

מי היה מאמין שמהדקה ה-53', נזכה לעוד שלושה שערים? מכבי תל אביב המשיכה לטרוף את המשחק מול רמת גן האומללה כשרז יצחק, כבש את השער הרביעי בדקה ה/66'. שש דקות לאחר מכן, דן גלזר קיבל כדור גובה ונגח בצורה מדוייקת לשער של אופק לסקי, והצליח לעשות את החמישי. בדקה ה-77', הגיע השישי והאחרון. השחקן הטוב ביותר על המגרש, מתן חוזז השלים שלושער אישי בפעולה נהדרת שמחזירה את מכבי תל אביב לבית עם חיוך גדול ועם המקום הראשון.

מכבי חיפה 2-4 הפועל פתח תקווה

אחרי שמכבי חיפה, רשמה שתי תוצאות איומות בשני המחזורים האחרונים, היא הבינה שהיא חייבת לחזור ולנצח כמה שיותר מהר. הירוקים שאירחו ב"קצף" את הפועל פתח תקווה האחרונה בטבלה, ידעו שהמשחק הזה הם יוצאים עם ניצחון. המשחק נפתח בקצב טוב כאשר כבר בדקה ה/20', רז מאיר הגביה כדור נהדר ומצא את שון וייסמן שנגח לרשת.

10 דקות לאחר מכן, ומכבי חיפה כבר הייתה עם 2-0. מהלך קבוצתי נהדר שהתחיל אצל ירדן כהן, עבר למוחמד עוואד, שון וייסמן והסתיים אצל רז מאיר, מכבי חיפה עושה 2-0 קליל ומהיר. לפני סיום המחצית הראשונה, בדקה ה-38', מוחמד עוואד כבש את הראשון שלו במשחק שמוריד את חיפה לחדר ההלבשה ביתרון נהדר. לקראת סיום המשחק בדקה ה-83', הפועל פתח תקווה הצליחה לצמק אך דקה לאחר מכן פארס מרג'יה קיבל כדור מעלאא ג'אפר שהכניע את רז כרמי מקרוב ועושה את הרביעי. בדקה ה-90', כשהמשחק כבר גמור, הפועל פתח תקווה צימקה פעם נוספת והמשחק הסתיים בניצחון ירוק נהדר 4-2 של מכבי חיפה.

שחקני מכבי חיפה. סוף סוף חזרו לנצח
שחקני מכבי חיפה. סוף סוף חזרו לנצח © עמוד הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל מכבי חיפה

במשחקים הנוספים:

לזה לא ציפו בעירוני קריית שמונה. אחרי המומנטום הטוב של הצפונים שהשיגו ניצחונות גם על מכבי תל אביב, וגם על מכבי חיפה, הם הובשו בחוץ על ידי מ.ס אשדוד. כנראה שגם באשדוד לא האמינו שיכולו להשיג תוצאה כזאת טובה מול אחת הקבוצות החזקות בליגה כשהביסו את קריית שמונה 5/1. בית"ר טוברוק ניצחה 2/1 את סקציה נס ציונה, הפועל באר שבע ניצחה את ראשון לציון, הפועל תל אביב הביסה 4/0 את הפועל רעננה והפועל חיפה ניצחה 3/1 את מכבי נתניה.

 

תגובות