צפו: ברק יצחקי חוזר למגרשי הכדורגל בסרטון מיוחד. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: ברק יצחקי חוזר למגרשי הכדורגל בסרטון מיוחד

חלוצה של מכבי תל אביב ברק יצחקי חזר בשבוע האחרון למגרשים, ואף הספיק לכבוש צמד שערים מדהים בגביע המדינה. המלבישה הרשמית של האלופה לא חיכתה יותר מדי זמן ושחררה סרטון חזרה למגרשים של ברק יחד עם חברים

כמה אוהדי מכבי תל אביב, ומעריציו של ברק יצחקי, חיכו לרגע הזה. החלוץ הישראלי שנפצע בעונה שעברה בחימום הקבוצה לפני משחק בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, וסיים את העונה סוף סוף חזר לכדורגל הישראלי.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

ברק יצחקי, שתהליך ההתאוששות שלו מהפציעה הקשה שספג בעונה שעברה, הסתיים רק בשבועות האחרונים, ערך את הופעת הבכורה שלו במדי מכבי העונה כשקיבל דקות כמחליף בניצחון מכבי 1-0 על הפועל חיפה במסגרת גביע הטוטו. יצחקי קיווה שהדקות הראשונות שקיבל שהיו מרגשות במיוחד יגיעו יותר על מנת שישלים את תהליך ההתאוששות באופן מלא ויחזור לכושר משחק.

יצחקי אחרי החזרה למגרשים מול הפועל חיפה Maccabi Tel Aviv FC Official
 

אמש, כאשר יצחקי פתח לראשונה בהרכב מכבי תל אביב למשחק בסיבוב ח' במסגרת גביע המדינה, הוא השלים 70 דקות בניצחון 4-1 על בית"ר תל אביב/רמלה ואף כבש צמד שערים שסייעו למכבי בניצחון. לכבוד המאורע המרגש, חברת ההלבשה הרשמית של האלופה, "אדידס" הפיקה לכבוד יצחקי סרטון חזרה למגרשים בו הוא מופיע יחד עם חברים מקבוצות שונות בליגת העל בינהם: מאור בוזגלו (הפועל באר שבע), אופיר מרציאנו (מ.ס אשדוד), עידן ורד (מכבי חיפה), גל אלברמן ועדן בן בסט (מכבי תל אביב). בנוסף, שחקן העבר וסוכנו של יצחקי אבי נמני הופיע גם כן בסרטון. 

צפו. סרטון החזרה המרגש של ברק יצחקי
 
תגובות