נוער: מכבי תל אביב פותחת פער של 7 נקודות בפסגה. עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

נוער: מכבי תל אביב פותחת פער של 7 נקודות בפסגה

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר טוברוק 1-0 במזל רב. מכבי חיפה הובכה מול הפועל רמת גן בהפסד שפותח למכבי פער בפסגה, בית"ר ירושלים מאבדת גובה והפועל תל אביב רושמת ניצחון שני ברציפות

המחזור ה-15 בליגת העל לנוער, יצא לדרך הבוקר (ש') כשבמשחק המרכזי של המחזור פוגשת המוליכה מכבי תל אביב את בית"ר טוברוק בנתניה. במשחק לא גדול של המוליכה, היא הצליחה לנצח במזל רב 1-0 ולפתוח פער של שבע נקודות בפסגה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

המשחק יצא לדרך לעיני כמה מאות צופים בקריית שלום כשמכבי תל אביב רצתה לפתוח בסערה. כבר בדקות הראשונות הצהובים פספסו הזדמנות לכבוש ולעלות לתירון כשההגנה של בית"ר טוברוק נראית חזקה במיוחד. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0-0.

כנראה שבמכבי עשו חושבים בהפסקה של המחצית הראשונה כי במחצית השנייה הצהובים נראו טוב יותר. בדקה ה-48' מאוויס צ'יבוטה השתלט על כדור טועה מהגנת טוברוק והעביר אותו למתן חוזז שהחזיר במהירות לחלוץ שכבש מתוך הרחבה את שער הניצחון של מכבי תל אביב שרק חיכתה לראות איך המשחק של מכבי חיפה מול רמת גן יסתיים.

מכבי חיפה 2-1 הפועל רמת גן

היום אנחנו יכולים להגיד בפה מלא, מכבי חיפה נמצאת במשבר. הירוקה מהכרמל שפתחה את העונה נהדר והוליכה בפסגה, רושמת תוצאות בינוניות ועם השתלבות של משחקים נהדרים של מכבי תל אביב, פשוט מאבדת את עצמה. אז מכבי חיפה יצאה לאצטדיון ווינטר במטרה להשיג ניצחון קל (על הנייר) ולנסות לצמצם את הפער ממכבי תל אביב, אך למארחת היו תוכניות אחרות.

האורדרונים עלו ליתרון ראשונים משער של יניב מזרחי בדקה ה-65', מוחמד עוואד השווה זמנית בדקה ה-79', אך אסף לוי כבש את שער הניצחון בדקה ה-89' ונתן להפועל רמת גן ניצחון גדול שנותן למכבי תל אביב פער של שבע נקודות בפסגה.

 

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

 

 

הפועל תל אביב 0-3 מכבי נתניה

הפועל תל אביב חוזרת לעצמה. האדומים, רשמו ניצחון שלישי ברציפות היום, כשאירחו את מכבי נתניה בוולפסון. רוי מליקה, כבש ראשון להפועל תל אביב בדקה ה/50', אור חסידים כבש את השער השני בדקה ה/80' וגיא חדידה המוכשר חתם את תוצאת המשחק עם השער השלישי בדקה ה-89'.

במשחקים הנוספים:

הפועל חיפה אירחה את בית"ר ירושלים בקריית חיים, בית"ר ירושלים עלתה ליתרון מוקדם משער מהיר של בר שלום בדקה השישית של המשחק, אך מרטין פולשיננקו וענר שכטר (אח של איתי) הפכו את התוצאה והעניקו ניצחון נהדר. מכבי פתח תקווה נמנעה מתיקו 1/1 מול הפועל באר שבע שהצליחה לכבוש שער בדקה ה/90'. הפועל קריית שמונה נפרדה מהפועל פתח תקווה בתיקו 2/2 ומ.ס אשדוד והפועל רעננה נפרדו בתיקו 1-1.

 

תגובות