צפו: אלירן עטר ומדו קמארה הוצגו במכבי חיפה. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן)

צפו: אלירן עטר ומדו קמארה הוצגו במכבי חיפה

צמד שחקני הרכש של הירוקה מהכרמל הוצגו במסיבת עיתונאים שהתקיימה בכפר גלים, עטר: "אני כבר מחכה לרגע לעלות על המגרש". איתי שכטר צפוי לנחות בישראל ביום שישי אחרי שמרבית הפרטים עם מכבי חיפה כבר סוכמו

מכבי חיפה הציגה הבוקר (חמישי) את צמד שחקני הרכש החדשים שלה, החלוץ הישראלי שחזר לישראל מצרפת אלירן עטר, והקשר מסיירה לאון מוחמד קמארה שהגיע מבולטון האנגלית. במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, מסרו השחקנים הצהרה קצרה ועזבו את המסיבה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אלירן עטר ששוחרר מסטאד ריימס הצרפתית בתחילת השבוע, והיה מחוזר על ידי לא מעט קבוצות בליגת העל והחליט לבחור בסוף באופציית מכבי חיפה חתם לשלוש שנים וחצי במכבי חיפה ביום שלישי, ואת אימון הבכורה במדים הירוקים, ערך אתמול. עטר קיבל את החולצה עם המספר 16 ואחרי שאמר אתמול: "אני מחכה כבר לרגע לעלות על המגרש".

עטר באימון הבכורה במדי מכבי חיפה
עטר באימון הבכורה במדי מכבי חיפה © אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן)

שחקן הרכש השני שהצטרף לקבוצה, הוא מדו קמארה שחתם כבר בשבוע שעבר. קאמרה שהיה מחוזר על ידי מכבי חיפה תקופה ארוכה  שיחק בעונה האחרונה בבולטון מהליגה ההשנייה באנגליה, וחתם עד לתום העונה. מדו קיבל את החולצה עם המספר 4 שהייתה שייכת לבלם מתן אוחיון ששוחרר אתמול מהמועדון.

מדו קמארה באימון הבכורה
מדו קמארה באימון הבכורה © אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן)
תגובות