נוק אאוט: סיכום משחקי הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

נוק אאוט: סיכום משחקי הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי

הגביע האנגלי הוא הטורניר הכי ותיק בעולם ולאורך השנים תמיד היו בו הפתעות. לסיבוב הרביעי הגענו בסוף השבוע האחרון ולא היינו מוכנים לכמות ההפתעות שהגיעו כולן בבת אחת. הגביע האנגלי במיטבו

כבר ביום שישי בלילה, התקיים משחק בין מנצ'סטר יונייטד לקיימברידג' יונייטד מהליגה הרביעית באנגליה באיצטדיון אבי רואד שבקיימברידג'. יום לפני כן דיבר לואי ואן חאל על הגביע האנגלי, ואמר שבכל גביע בעולם יש הפתעות, ושהוא מקווה שיונייטד שלו לא תהיה ההפתעה הפעם. בהחלט היינו מופתעים לאחר שהמשחק הסתיים בתיקו מאופס, וההתמודדות עברה לאולד טראפורד להכרעה בהתמודדות.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כשחשבנו שקיבלנו את התוצאה המדהימה של הסיבוב כבר במשחק הראשון, הגיעו משחקי השבת עם כמה משחקים שהיו די גמורים על הנייר. מוליכת הפרמיירליג צ'לסי שיחקה נגד ברדפורד סיטי מהליגה השלישית ומנצ'סטר סיטי השניה בליגה האנגלית שיחקה נגד מידלסבורו מליגת המשנה. בעוד שסיטי לא הצליחה להבקיע במחצית הראשונה במשחק שלה, צ'לסי הובילה בביתה 2-0 על ברדפורד במה שנראה כמשחק שיסתיים בתוצאה גבוהה.

צ'לסי. הובילה בתחלה אבל ספגה הפסד קשה
צ'לסי. הובילה בתחלה אבל ספגה הפסד קשה © עמוד הפייסבוק הרשמי של צ'לסי

ברדפורד הבקיעה שער אחד וירדה בפיגור 2-1 למחצית, והצליחה להבקיע שלוש פעמים במחצית השניה כדי לנצח 4-2 במה שמוריניו תיאר כתוצאה הגרועה ביותר בקריירה שלו. מידלסבורו כבשה בביתה של סיטי, ובעוד שאלופת אנגליה ניסתה להשיג את השיוויון, התקפה מתפרצת של בורו הסתיימה בשער השני ששלח אותה לסיבוב הבא והעיף את סיטי מהגביע.

גם בסיטי הופתעו מהתוצאה
גם בסיטי הופתעו מהתוצאה © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר סיטי

טוטנהאם הוטספר, סוונסי סיטי וסאות'סמפטון התכוננו גם הן למשחקים קלים על הנייר נגד קבוצות מתחתית הפרמיירליג ומהצ'מפיונשיפ. טוטנהאם וסאות'המפטון הובילו גם הן במשחקים שלהן אך בסופו של דבר הפסידו. במשחק המאוחר באותו יום שיחקה ליברפול נגד בולטון באנפילד, וכולם ציפו שבולטון תמשיך את הרצף המדהים של ההפתעות באותו היום. היא אכן עשתה זאת תודות לתצוגה נפלאה של השוער שלה אדם בוגדן, והמשחק הסתיים ב0-0 שיחזור לאיצטדיון ריבוק בבולטון להכרעה.

ליברפול. הסיכוי שלה להעפיל מול בולטון עוד קיים
ליברפול. הסיכוי שלה להעפיל מול בולטון עוד קיים © עמוד הפייסבוק הרשמי של ליברפול

ארסנל ניצלה מניסיונות קאמבק של ברייטון ביום ראשון, אבל לבסוף ניצחה 3-2 והיא תשחק נגד מידלסבורו קוטלת הענקיות בסיבוב החמישי. ברדפורד זכתה לשחק בביתה בסיבוב הבא והיא תפגוש את סנדרלנד או פולהאם, שתיהן משוכה הרבה יותר קלה מצ'לסי, אך כמובן בכדורגל הכל יכול להיות והקבוצה הקטנה מהליגה השלישית תצטרך להוכיח את עצמה מול הקהל הביתי שלה.

אם לא יקרה משהו יוצא דופן אפילו בסטנדרטים של הסיבוב הרביעי, מנצ'סטר יונייטד לא תיסע רחוק למשחק הבא בגביע, כאשר ההגרלה סידרה לה מפגש נוח מול שפילד יונייטד או פרסטון. שפילד יונייטד מצליחה לאחרונה במשחקי גביע, כשבעונה שעברה הגיע לחצי גמר הגביע האנגלי שם הפסידה להאל סיטי 5-3, והעונה היא בחצי גמר גביע הליגה האנגלי, שם היא מתמודדת מול טוטנהאם.

באופן מפתיע, ליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד הן הקבוצות הגדולות היחידות באנגליה שעדיין מתמודדות בגביע ואנחנו רק בשלב לקראת שמינית הגמר. הקבוצות מהליגות הנמוכות בהחלט רואות העונה הזדמנות גדולה לזכות בגביע, חלקן לפעם הראשונה בתולדותיהן, ואף לזכות בכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

תגובות