נוער: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חיפה, הפועל חזרה לנצח. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

נוער: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חיפה, הפועל חזרה לנצח

הצהובים רשמו ניצחון ענק על הפועל חיפה ועשו את השביעייה הראשונה שלהם העונה בליגה בזכות שלושער נהדר של מתן חוזז, הפועל תל אביב שבה למסלול הניצחונות, מכבי חיפה עשתה 1-0 קטן על מכבי פתח תקווה

המחזור ה-18 בליגת העל לנוער יצא לדרך הבוקר (ש') כשבמשחק המרכזי אירחה הפועל חיפה את מכבי תל אביב בקריית חיים לאחד מהמשחקים החשובים של מכבי העונה בו היא רשמה את ניצחונה השמיני ברציפות בליגה שמשאיר אותה במקום הראשון עם 46 נקודות.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

הצהובים פתחו את המשחק בצורה לא משכנעת במיוחד מול השחקנים החיפאים שעשו עבודת הגנה טובה. אמנם להפועל היו דקות טובות בפתיחה אך בדקה ה-28' שחר פיבן בעט לשער של נופי והכדור פגע בקורה אך מאוויס צ'יבוטה המצטיין דחק מקרוב את הראשון של הצהובים. 

המזל של מכבי נמשך והם רצו לעשות את השער השני לפני הירידה למחצית שאולי יבטיח ניצחון מוקדם ובדקה ה-38' מאוויס צ'יבוטה הרים כדור קרן שפגע בגבו של דור גלילי ונכנס לשער של רומיאו נופי שלא היה מרוכז. בתום מחצית טובה של מכבי ירדו שתי הקבוצות לחדר ההלבשה כשהיתרון הוא בצד הצהוב. עם פתיחת המחצית השנייה מכבי תל אביב עלתה חזקה יותר והצליחה לעקוץ את השלישי. בדקה ה/47' מאוויס צ'יבוטה עם תרגיל נהדר מול הגנת הפועל חיפה, מסר כדור מדויק לסוהיל ארמלי שלא התבלבל מול נופי וקבע את השלישי של מכבי.

הקצב הטוב של מכבי תל אביב המשיך ובדקה ה-74' מתן חוזז שעלה מהספסל, יצא להתקפה מתפרצת יחד עם דן גלזר שהעביר כדור נהדר בדאבל פס לחוזז שדייק לפינה הרחוקה של נופי והעלה את מכבי תל אביב ל-4-0. דקה לאחר מכן, נגיעת יד של אופק פישנר ברחבה, סידרה למכבי פנדל ויהונתן כהן לקח את הכדור לא התבלבל ועשה את החמישי של מכבי מול הפועל האפטית.

בדקה ה-80', הפועל חיפה לא האמינה שתוכל להתפרק יותר. מתן חוזז עם כדור נהדר הפציץ את השער בהגנה מלאה שחקנים אדומים-שחורים והשלים צמד. בדקה ה-87', הגיע הסיום הגדול. מכבי תל אביב יצאה למתפרצת שהתחילה אצל מקסים גרצ'קין שהוכשל ברחבה על ידי בן נעים והשופט נתן פנדל שני למכבי תל אביב אותו בעט שוב חוזז שעושה את השביעי ומשלים שלושער ענק.

במשחקים הנוספים: 

הפועל תל אביב התאוששה מההפסד בשבוע שעבר להפועל באר שבע, כשניצחה את סקציה נס ציונה 2/0 בבית. מ.ס. אשדוד גברה 1/0 על הפועל באר שבע משער של בן/אל אדרי. בית"ר טוברוק והפועל רמת גן נפרדו בתיקו 1/1 הפועל ראשון לציון ניצחה 2/0 את הפועל פתח תקווה ומכבי חיפה השיגה 1/0 על מכבי פתח תקווה.

תגובות