מכתב גלוי לבן רייכרט: מה עושה צהוב שצריך להפוך אדום?. צילום: אתר רשמי הפועל תל אביב

מכתב גלוי לבן רייכרט: מה עושה צהוב שצריך להפוך אדום?

המעבר של בן רייכרט ממכבי להפועל תל אביב עורר הדים רבים וגרם לזעם בקהל האדום, אך מה עושה שחקן צהוב שצריך להחליט בין לילה האם לעבור למועדון היריב או להכשיל עסקה בה חפץ המועדון שלו?

אני לא יודע מתי נרקמה עסקת הרכישה של גילי ורמוט וגם לא יודע לאיזה סיפור להאמין, אבל אני יודע שבפרשה הזו נפגשו גורלות של שני שחקנים השייכים למועדונים יריבים. על גילי ורמוט כבר אמרו וכתבו מספיק אבל הגיבור האומלל של הפרשה הזו הוא דווקא בן רייכרט

עוד במדור הספורט של פרוגי:

בתחילת שנת 2014, חתם רייכרט (אז בן 20) לארבע שנים במכבי תל אביב במטרה להפוך אותו לחלק מדור העתיד של הקבוצה. בסמוך להגעתו, גילו אוהדי מכבי כי בשנת 2010, בהיותו בן 16 בלבד, פירסם רייכרט סטטוס בפייסבוק המעיד על כך שהוא אוהד הפועל תל אביב. למרות כשרונו הרב והשקעתו על המגרש, סירב "קומץ" מאוהדי מכבי לקבלו למועדון ועשה לו חיים לא קלים.

קצת פחות משנה לאחר שהוחתם, ביקש ממנו אחד האנשים החזקים בכדורגל הישראלי לוותר על שאיפותיו האישיות לטובת הקבוצה. אינני יודע מה הובטח לו אבל בכל מקרה, מדובר בהחלטה לא פשוטה: האם לסרב לעבור להפועל תל אביב ובכך להפיל את עסקת ורמוט או להסכים למעבר בהשאלה (בהנחה שיכול לצאת לו משהו טוב ממנו) ולהסתבך לתמיד (כנראה) עם אוהדי מכבי. רייכרט קיבל החלטה אמיצה, עבר בטרייד וכבר במשחקו הראשון מול הפועל רעננה נתן את כולו והיה בין המצטיינים.

רייכרט חוגג את השער של הפועל. היה בין המצטיינים
רייכרט חוגג את השער של הפועל. היה בין המצטיינים © אתר רשמי הפועל תל אביב

מעבר לכך, הדרך שבה רייכרט התמודד עם קבלת הפנים הרעה והאכזרית של אוהדי הפועל והיכולת שלו לנטרל את הסיטואציה ו"לדבר על המגרש" הוכיחה כי מדובר בשחקן כישרוני עם אופי וחוסן נפשי אשר יתרמו עוד רבות להפועל ולמכבי תל אביב. לי ברור כי כמות הדקות שיקבל רק תשדרג אותו והוא יחזור לצהובים כשחקן טוב יותר ומנוסה יותר.

מילה אישית מאוהד מכבי: בן, אתה שחקן עם עתיד מזהיר. בשם אוהדיה השפויים של מכבי תל אביב אני מברך אותך, מוקיר אותך על ההקרבה ובטוח כי צעד זה יועיל לבסוף לקריירה שלך במכבי. תחזיק מעמד בגולה, הזמן יעבור מהר.

 

תגובות