דו"ח הצעירים של המחזור ה-21: צעירים לוהטים בצמדים. צילום: עוז מועלם, ליאת אבשלומי ויובל חן

דו"ח הצעירים של המחזור ה-21: צעירים לוהטים בצמדים

דו"ח הצעירים של המחזור העשרים ואחד בליגת העל. חלוץ מכבי נתניה להט עם צמד ב-3-3 מול האלופה, לידור כהן משתפר משבוע לשבוע בבית"ר ירושלים, ובן רייכרט מצטיין בהתמודדות מול האוהדים הקשים של הפועל תל אביב

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - לארי קאיודה

ההופעה של לארי קאיודה בדו"ח הצעירים שלנו היא לא הראשונה ואנחנו מקווים גם שלא האחרונה בליגת העל. החלוץ הניגרי של מכבי נתניה, שבעונה לא קלה במיוחד עבור הקבוצה מעיר היהלומים כובש שמונה שערים, הוא אחד המצטיינים הגדולים של המחזור ה-21. 

מכבי נתניה שאירחה את מכבי תל אביב בשבת האחרונה באצטדיון בנתניה למשחק חשוב מאוד, הצליחה לעלות ל/1/0 מהיר כבר בדקה ה/15', כשקאיודה חתום על השער. קאיודה כבש פעם נוספת לפני הירידה למחצית באותו המשחק ובתום משחק ענק החלוץ הצעיר רשם צמד שערים ואם לא המזל הרב שהיה למכבי תל אביב, החלוץ הצעיר היה כובש עוד ועוד. קאיודה שחוזר בחלון ההעברות האחרון על ידי בית"ר ירושלים, וקושר לכמה מועדונים באירופה עשוי לסיים את העונה הנוכחית בנתניה במטרה להוביל אותה לפלייאוף העליון וככל הנראה שהחלוץ המוכשר לא ימשיך בישראל בכדי לממש את האופציות האירופאיות.

קאיודה. נראה אותו גם בעונה הבאה בליגת העל?
קאיודה. נראה אותו גם בעונה הבאה בליגת העל? © אורן אהרוני

Like - לידור כהן

משנה מספר משנה מזל? אם תשאלו את לידור כהן מבית"ר ירושלים הוא יגיד כן! כהן שהגיע בקיץ האחרון לבית"ר ירושלים ממכבי פתח תקווה וסומן כהבטחה גדולה עם כמה הופעות מרשימות בגביע הטוטו, התקשה להביא את היכולת הטובה שלו לליגה במאבקים הקשים של בית"ר במטרה להתברג בפלייאוף העליון. כהן, שלבש בבית"ר את החולצה עם המספר 11 (שהייתה שייכת לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הקבוצה, אלי אוחנה) החליף בשבועיים האחרונים את המספר על גבו והשינוי? הגיע מהר מאוד. 

בשבוע שעבר בניצחון בית"ר 3-1 על עירוני קריית שמונה, בישל כהן את שער הניצחון של הקפטן אופיר קריאף, ואמש ב/4/3 המטורף של בית"ר על הפועל חיפה, כבש כהן צמד שערים ובעצם הביא את הניצחון השני ברציפות לגיא לוי מאמנה החדש של בית"ר על מגש של כסף.

לידור כהן. צמד נהדר שמסמן התחלה חדשה?
לידור כהן. צמד נהדר שמסמן התחלה חדשה? © ליאת אבשלומי

Comment - בן רייכרט

המצטיין הבא של המחזור ה-21 שלנו, הוא לאו דווקא מצטיין שנכנס לדו"ח בעקבות היכולת. בן רייכרט, קשרה הצעיר של מכבי תל אביב שהושאל בשבוע שעבר להפועל תל אביב במסגרת עסקת העברתו של גילי ורמוט לצד הצהוב של העיר, חווה את השבוע הקשה ביותר בקריירה הקצרה שלו. רייכרט, פתח בהרכב הפועל בניצחון 2-1 על הפועל רעננה בשבת האחרונה, ומלבד משחק נהדרת מהבחינה המקצועית, רייכרט עמד בחוזק נפשי רב מול אוהדי הפועל שלא בחלו במילים כלפי הקשר הצעיר שלמרות הקללות וזעם מהקהל, נתן משחק חזק במיוחד.

רייכרט, מתרגל לחיים באדום
רייכרט, מתרגל לחיים באדום © ראובן שוורץ

 

תגובות