שוב חוזר הניגון: ההתאחדות מענישה את בית"ר ללא רחמים. צילום: ליאת אבשלומי

שוב חוזר הניגון: ההתאחדות מענישה את בית"ר ללא רחמים

אחרי שהקבוצה מהבירה ספגה עונש קשה של איבוד נקודה, קיבלה עונש רדיוס ללא קהל באצטדיון טדי מול בני סכנין ורדיוס עם קהל מול מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים סופגת עונש קשה נוסף - שני משחקי רדיוס עם קהל וקנס של 40 אלף שקלים

בבית"ר ירושלים, התעוררו לבוקר קשה הבוקר (ראשון) כשקיבלו את החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות קריאות גזעניות של אוהדי הקבוצה אל עבר שחקן עירוני קריית שמונה אחמד עבאד במשחק הליגה האחרון בין הקבוצות בו ניצחה בית"ר 3-1 את הקבוצה מהצפון.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אז מלבד עונש הרדיוס אותו תרצה בית"ר הערב מול בני סכנין (20:15), בית"ר ירושלים תאלץ לארח את שני משחקי הבית הראשונים שלה בפלייאוף מחוץ לטדי. מלבד העובדה שמדובר באכזבה גדולה לאוהדים שיאבדו את העוצמה של טדי בשני המשחקים הכל כך חשובים בפלייאוף (העליון או התחתון), בהנהלת הקבוצה בנו על יציעים מלאים במידה והקבוצה תסיים את העונה הסדרה בפלייאוף העליון וקיוו להרוויח בעיקר במשחקי הבית.

בבית
בבית"ר מודים לקהל. היום בערב, טדי ריק © ליאת אבשלומי

 בבית"ר ירושלים מוחים על גזר הדין הקשה של ההתאחדות, וככל הנראה יבקשו לערער על החלטה זו. רצוי לציין שבית"ר הייתה אמורה לקבל עונש כספי על הקראיות הגזעניות לעבאד ובחרה לערער על עונש זה וכעת היא סופגת עונש כבד הרבה יותר. 

לבית"ר ירושלים יש רומן סוער במיוחד עם ההתאחדות לכדורגל במיוחד העונה, כאשר כבר איבדה נקודת ליגה שהוחזרה אליה וכנראה שההתאחדות לכדורגל מחפשת את בית"ר ירושלים מדי שבוע במטרה להטיל על הקבוצה עונשים כבדים במיוחד. בבית"ר כבר אמרו כי עונשי הרדיוס בתוספת הקנסות יפגעו קשות בבית"ר ירושלים מהבחינה הכלכלית, האם אלי טביב יצליח לרסן את האוהדים שמסבכים את הקבוצה מדי שבוע?

תגובות