אולסטאר 2015: המערב ממשיך להביס את המזרח. צילום: עמוד הפייסבוק של ה-NBA

אולסטאר 2015: המערב ממשיך להביס את המזרח

וורסטבוק ה-MVP, סטפן קרי זכה בתחרות השלשות והרוקי זאק לוין הפציץ בתחרות ההטבעות. לאחר אולסטאר נהדר ששבר לא מעט שיאים הגיע הזמן לסיכומים

כרגיל, כמו בכל שנה המערב ניצח את המזרח. וורסטבוק עם תצוגת שיא אישית באולסטאר (41 נקודות) ומרחק נקודה בודדת אחת משיא כל הזמנים במשחק האולסטאר, ג'יימס הארדן גם הצטיין וקלע 29 נקודות, מרקוס אולרידג' קלע 18 נקודות וכריס פול מסר 15 אססיסטים וקלע 12 נקודות מנגד לברון ג'יימס קלע 30 נקודות.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כבר התרגלנו לכך שבכל משחק אולסטאר ההגנות ברמה גבוהה לא היו ולכן אפשרו לקייל קורבר לקלוע שבע שלשות ולראסל וורסטבוק לעשות כרצונו בהגנה של המזרח.

וורסטבוק, ה-MVP הגדול
וורסטבוק, ה-MVP הגדול © עמוד הפייסבוק הרשמי של ה-NBA

תחרות השלשות מבחינת שמות הייתה התחרות הגדולה ביותר בכל הזמנים של האולסטאר - ארבעה סופרסטארים שידועים כקלעי שלשות נהדרים. במציאות? ג'יימס הארדן איכזב. אך קיירי אירווינג שנותן עונה מצוינת ב-NBA, קיילי תומפסון וסטפן קרי הנהדרים הגיעו לגמר. לבסוף, קרי השלים הופעה מדהימה של 27 נקודות בתחרות השלשות לעומת 15 של אירווינג ותומפסון.

קרי, מלך השלשות
קרי, מלך השלשות © עמוד הפייסבוק הרשמי של ה-NBA

תחרות ההטבעות הייתה טובה, אבל לצערנו, היה חסר בה את ההטבעה עם ה"שואו". לא היה איזה סופרמן עם גלימה או שחקן שקופץ מעל לשאקיל אוניל. קיבלנו דאנק 360 מדהים של ויקטור אולדיפו, אך לבסוף הרוקי זאק לוין הגיע עם הדאנק המקורי מכולם ועשה אלי-הופ עם הכנה של עמוד הסל בהחלט הטבעה ששווה זכיה.

בתחרות הכישורים זכה פטריק בוורלי שעבר את כל המכשולים לאחר שבכלל התנדב להחליף את ג'ון וול. בסוף שבוע האולסטאר הנוכחי היה גם משחק חדש - כוכבי העולם הצעירים כל שחקני הרוקי החדשים ב-NBA משחקים זה מול זה בהתאם ללאום שלהם, שחקנים עם אזרחות של ארצות הברית לעומת שחקנים שלא מארצות הברית הנקראים "שאר העולם".

במשחק הזה נבחרת "שאר העולם" ניצחו את האמריקאים 121-112 אנדרו וויגנס, הבחירה מספר 1 בדאפט האחרון הצטיין עם 22 נקודות וזכה בתואר ה/MVP של המשחק. גם ניקולה מירוטיץ' הספרדי שהגיע מריאל מדריד לשיקאגו בולס הצטיין עם 16 נקודות מהצד השני בלט ויקטור אולדיפו שכיכב בתחרות ההטבעות וזאק לוין שזכה בתחרות זו, בניגוד למשחקי NBA אחרים המשוחקים בשיטת ארבעה רבעים של 12 דקות, במשחק זה שוחקו שתי מחציות כל אחת 20 דקות.

וויגנס המספר 1 בדראפט הצטיין
וויגנס המספר 1 בדראפט הצטיין © עמוד הפייסבוק הרשמי של ה-NBA

לאחר אולסטאר מצוין בו נהנינו מביצועים מושלמים ומתחרויות מרתקות הגיע זמן האמת - המשך העונה הסדירה ב-NBA שסיומה מתקרב אלינו בצעדי ענק.

 

 

 

 

 

 



תגובות