אתם בוחרים: מי יהיה המעודד הרשמי של נבחרת ישראל?. צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל

אתם בוחרים: מי יהיה המעודד הרשמי של נבחרת ישראל?

ההתאחדות לכדורגל מזמינה אתכם אוהדי הכדורגל הישראלי לבחור את המעודד הרשמי של נבחרת ישראל בהמשך הקמפיין הקרוב, האופציות: נחליאלי ויעל. אלי גוטמן כבר נתן את מילתו בנושא

ההתאחדות לכדורגל בשיתוף עם הספונסרית הרשמית של נבחרת ישראל "אלטשולר-שחם", החלה היום (חמישי) בקמפיין בחירות חדש, מי יהיה המעודד הרשמי של נבחרת ישראל? הנחליאלי מול היעל. ההצבעה תסתיים ב-10 במרץ ועד אז אתם, אוהדי הכדורגל יכולים לבחור את המועמד שלכם!

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אז בנבחרת ישראל בדומה לנבחרות גדולות ומצליחות בעולם רצו לבחור סמל, והדרך הטובה ביותר היא דרך עולם החי! ההחלטה לבחור בחיה שמייצגת את הטבע הישראלי הובילה לבסוף לשני מתמודדים סופיים, הנחליאלי מול היעל. בהתאחדות לכדורגל חשבו עד הסוף בבחירת הסמל כשבקמפיין בחירת הסמל הלאומי של הנבחרת, הנחליאלי והיעל ינהלו מערכת בחירות שתכלול עימותים, שירים, טקסטים הומורויסטיים ועוד הרבה הפתעות.

אלי גוטמן, מאמן הנבחרת, מסר את תגובתו בנוגע לתחילת הקמפיין החדש כשאמר: "הרעיון מקסים בעיני ואני שמח על היוזמה של ההתאחדות. אני לא יכול להבטיח למנצח מקום בהרכב, אבל הוא בשמחה יהיה חלק מהסגל שלנו. היעל יכול לעזור לנו בקרנות, הנחליאלי הוא בפירוש אופציה לא רעה בכנף".

גם קפטן נבחרת ישראל הבלם הוותיק טל בן חיים סיפק תגובה קצרה והומוריסטית לא פחות מזו של מאמן הנבחרת: "אני מקווה שזאת תהיה מערכת בחירות בלי לכלוכים ובלי מכות מתחת לחגורה. יהיה כיף גדול לצרף אלינו שותף נוסף, ואני בטוח שזה יוסיף לאווירה המדהימה במשחקי הנבחרת".

אז אם אתם רוצים להצביע למועמד שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכנס ל-www.israel-ole.co.il  ולהצביע למועמד שלכם!

תגובות