נוער: הפועל גברה על מכבי 1-2 בדרבי, גם חיפה עם ניצחון. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

נוער: הפועל גברה על מכבי 1-2 בדרבי, גם חיפה עם ניצחון

ליגת העל לנוער: המחזור ה-19 בליגת העל לנוער יצא לדרך הבוקר (ש') במחזור של דרבים לוהטים. הפועל תל אביב קטעה את רצף הניצחונות של מכבי תל אביב עם ניצחון בדקה ה-95'. מכבי חיפה חוזרת למסלול הניצחונות עם 2-0 על הפועל חיפה

המחזור ה-19 בליגת העל לנוער יצא לדרך הבוקר (ש') בדרבי המרכזי בין מכבי תל אביב שאירחה את הפועל באצטדיון העירוני ברמלה. בתום משחק צמוד מאוד הפועל השיגה את הניצחון בדרבי החשוב בדקות הסיום משער של גיא חדידה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

המשחק יצא לדרך לעיני עשרות צופים באצטדיון ברמלה כשכבר מפתיחת המשחק מכבי המוליכה נראתה משכנת ועדיפה יותר על יריבתה העירונית אך לא הצליחה למצוא את שער מהיר. אחרי דקות ארוכות בהן מכבי שלטה במשחק שער היתרון הגיע. בדקה ה-22', מאוויס צ'יבוטה קיבל כדור נהדר מגבי קניקובסקי ובאחד על אחד מול אלון נעץ את שער היתרון של מכבי.

המחצית הראשונה הסתיימה לה כשמכבי תל אביב ירדה לחדר ההלבשה ביתרון חשוב. גם במחצית השנייה מכבי תל אביב נראתה טובה ומסוכנת יותר אך בעקבות חוסר מזל פספסה הזדמנויות טובות לכבוש את השני. דווקא בדקות הטובות של מכבי הפועל הצליחה לגנוב את שער השיוויון כשבדקה ה-71', פעולה נהדרת שהתחילה אצל רועי דיין הסתיימה אצל עדן הרשקוביץ' שהכניע בקלילות את סהר חסון.

לקראת דקות הסיום התהפכו היוצרות והפועל תל אביב נראתה טובה יותר על המגרש כשבכל התקפה של האדומים הם היו קרובים להפוך את תוצאת המשחק כשבדקה ה-95', עמוק בתוספת הזמן גיא חדידה שעלה כמחליף קיבל כדור ובאחד על אחד מול חסון כבש את שער הניצחון המדהים של הפועל שהשתיק את כל הספסל של מכבי תל אביב שאיבדה נקודות אחרי שמונה ניצחונות רצופים והפסידה דרבי ראשון מעונת 2012.

האדומים חוגגים ניצחון מטורף בדרבי
האדומים חוגגים ניצחון מטורף בדרבי © עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב

מכבי חיפה 0-2 הפועל חיפה

מכבי חיפה שחזרה לנצח בשבוע שעבר אחרי תקופה לא טובה הגיעה לדרבי החיפאי כשהיא מארחת את הפועל והיא מבינה שכל תוצאה מלבד ניצחון עשויה להיות קריטית עבורה. מנגד הפועל חיפה הגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים והכואב שבהם היה בשבוע שעבר תבוסה ענקית 7-0 למכבי תל אביב. 

כבר בפתיחה מכבי חיפה עשתה את שער היתרון המהיר כשבדקה השביעית ים כהן ומוחמד עוואד ניהלו התקפה בשיתוף פעולה מצוין כשבסוף כהן מכניע את פדידה בקלילות. המשחק החזק של מכבי נמשך כשכבר בדקה ה-13', חיפה עושה את ה-2-0 כשמוחמד עוואד ניצל כדור גובה מדויק ודחק את השני מקרוב. הפועל חיפה נראתה רע לאורך כל המשחק ולא הצליחה לעשות כלום ב-90 דקות שבסיומן חיפה מנצחת את הדרבי היוקרתי.

 

שחקני חיפה חוגגים ניצחון בדרבי
שחקני חיפה חוגגים ניצחון בדרבי © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

 

במשחקים הנוספים:

הפועל ראשון לציון גברה 2/1, בית"ר טוברוק ועירוני קריית שמונה נפרדו ללא הכרעה בתיקו 2/2, מ.ס אשדוד ניצחה 1/0 את סקציה נס ציונה.

תגובות