דו"ח הצעירים של המחזור ה-23: רייכרט במקום הראשון. צילום: עוז מועלם, ליאת אבשלומי ויובל חן

דו"ח הצעירים של המחזור ה-23: רייכרט במקום הראשון

דו"ח הצעירים של המחזור ה-23 בליגת העל. בן רייכרט קנה את אהבת אוהדי הפועל תל אביב עם שער מרהיב, לארי קאיודה ממשיך להפגיז בנתניה וחושב כבר על העתיד ואלי דסה מחליט שנמאס לו ולוקח את העניינים לידיים

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - בן רייכרט

אז אחרי שכל הבאזז והבלגן סביב עסקת העברתו של גילי ורמוט למכבי תל אביב בה נכללה העברתו של הקשר הצעיר בן ה/20 בן רייכרט ליריבה העירונית הפועל נרגעה, רייכרט יכל להתרכז במחזור האחרון בדבר שהוא עושה בצורה הטובה ביותר, לשחק כדורגל. 

אחרי שבהופעת הבכורה שלו במדים האדומים לפני שלושה שבועות רייכרט הרשים במיוחד, אמש, באחד המשחקים החשובים ביותר של הפועל תל אביב שאירחה את מכבי חיפה רייכרט להט עם שער ענק. כשהתוצאה הייתה 2/1 למכבי חיפה, רייכרט קיבל כדור טועה מהגנת מכבי חיפה וניצל אותו בצורה מושלמת כשהפציץ את השער של ולדימיר סטויקוביץ' וקבע חלוקת נקודות. רייכרט ממשיך לפרוע את השטרות במדי הפועל תל אביב ואחרי שקיבל את השקט שהיה זקוק לו מהאוהדים האדומים הוא יכול לעזור להפועל במשימה לסיים בפלייאוף העליון.

רייכרט. קנה את האוהדים
רייכרט. קנה את האוהדים © עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב

Like - אלי דסה

רק בשבוע שעבר אלי דסה מגנה של בית"ר ירושלים בן ה/22 האריך את חוזהו בקבוצה מהבירה בשלוש וחצי שנים נוספות, וכבר ביום ראשון כבש שער שיכל להיות שער ניצחון נהדר לצהובים/שחורים. בבית"ר ירושלים למרות חילופי המאמנים רושמים עונה טובה ביחס לשנים הקודמות והמטרה של המועדון / פלייאוף עליון עדיין לא השתנה. כשביום ראשון פגשה בית"ר את מכבי פתח תקווה למשחק על המקום הרביעי, חוסר מזל מנע ממנה לנצח את המשחק הזה.

הירושלמים דווקא עלו ליתרון כשבדקה ה-59' דסה קיבל כדור החליט שהתוצאה על לוח התוצאות חייבת להשתנות והפגיז בבעיטה מדהימה מ-25 מטרים הישר לשער של איתמר ניצן שהיה חסר כל סיכוי לעצור את הכדור הזה. אמנם המשחק הסתיים בתיקו 1-1 אך אלי דסה שפתח במשחק עם סרט הקפטן, חוגג שער נהדר ויציבות שאולי תסייע לו בדרך לנבחרת.

דסה חוגג שער מטורף. החברים מאחור לא מאמינים
דסה חוגג שער מטורף. החברים מאחור לא מאמינים © ליאת אבשלומי

Comment - לארי קאיודה

לארי קאיודה הוא החלוץ הטוב ביותר בליגת העל. את המשפט הזה כבר אמרנו לא מעט פעמים על החלוץ הניגרי המצטיין של מכבי נתניה, האחראי הבלעדי על כך שהקבוצה מעיר היהלומים לא נמצאת בתחתית הטבלה. ביום שבת הגיע הניצחון הגדול ביותר של מכבי נתניה העונה כשהביסה 4/2 את הפועל באר שבע בתצוגה ביתית מדהימה. אז הסיכוי שמכבי נתניה תכבוש ארבעה שערים ולארי קאיודה לא יהיה חלק מזה נמוך מאוד.

הניגרי להט עם צמד נהדר כבר בפתיחת המשחק בדקה התשיעית, כשהשער השני שלו הגיע בדקה ה-75. מלבד היכולת המדהימה של החלוץ (10 שערי ליגה) שכבר גרמה לחצי מקבוצות ליגת העל להתעניין בו, צמד השערים הזה כנראה הוסיף לא מעט כשבימים אלה נרקמת אחת העסקאות המעניינות ביותר של הקיץ כשעירוני קריית שמונה מחזיקת גביע המדינה מעוניינת לצרף את החלוץ שכרגע לא רוצה להתחייב לקבוצה כבר לעונה הבאה אלא לבחון אופציות נוספות.

קאיודה. לא ממהר לסגור קבוצה לעונה הבאה
קאיודה. לא ממהר לסגור קבוצה לעונה הבאה © אורן אהרוני

 

 

תגובות