נוער: תיקו דרמטי בין חיפה להפועל, מכבי עם הפסד שני ברצף. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב

נוער: תיקו דרמטי בין חיפה להפועל, מכבי עם הפסד שני ברצף

ליגת העל לנוער: המחזור ה-20 בליגת העל לנוער יצא לדרך אתמול (שבת) באחד המשחקים הדרמטיים של העונה, תיקו 2-2 בין הפועל תל אביב למכבי חיפה. מכבי תל אביב המוליכה רשמה הפסד שני ברציפות מול אשדוד, קריית שמונה והפועל חיפה מנצחות

המחזור ה-20 בליגת העל לנוער, יצא לדרך אמש (שבת) כשבמשחק המרכזי אירחה הפועל תל אביב את מכבי חיפה. האדומים שחוזרים אחרי ניצחון חוץ חשוב בדרבי התל אביבי, שמרו על המקום הרביעי מול הירוקים שניצחו גם הם בדרבי החיפאי ושומרים על המקום השני.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כבר בפתיחת המשחק בוולפסון ראינו את חיפה לוהטת. ים כהן הגביה כדור קרן ממש בפתיחה מוחמד עוואד דייק בנגיחה וכבר בדקה השנייה של המשחק מכבי חיפה עושה 1-0 מהיר. המשחק המשיך וגם הפועל תל אביב השיבה אש כשהגיעה לכמה הזדמנויות מסוכנות במיוחד, ובדקה ה-25' שוב ים כהן העביר כדור נהדר לעוואד שדחק מקרוב פנימה. 

המחצית הראשונה הסתיימה לה כשמכבי חיפה יורדת לחדר ההלבשה בחיוך ענק עם צמד נהדר של עוואד הצעיר. גם במחצית השנייה הפועל תל אביב ניסתה לכבוש שער ולחזור לאט לאט למשחק אך שוב חוסר מזל רב מנע ממנה את השער המצמק כשבדקה ה-76' יאיר שופנגין המחליף הפציץ את השער של בומשטיין ועשה את ה/2/1. המזל פתאום עבר לרגליים של שחקני הפועל תל אביב כשבדקה ה/88' רז שטיין נגע בכדור ברחבה והשופט שרק לפנדל לזכות הפועל תל אביב. שפונגין לקח את הבעיטה השלים צמד ושלח את חיפה הביתה כשהייתה כבר עם ניצחון ביד.

מ.ס אשדוד 1-2 מכבי תל אביב

התוצאה המפתיעה של המחזור הגיעה הישר מהאצטדיון באשדוד בו המוליכה מכבי תל אביב רשמה הפסד שני ברציפות כשהפסידה 2/1 למ.ס אשדוד. הקבוצה מעיר הנמל עלתה ליתרון ראשונה כאשר דין דוד כבש מהנקודה הלבנה. גם יהונתן כהן כבש מפנדל כשאיזן את התוצאה עבור מכבי תל אביב אך ליאור משעלי חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-55'.

צ'יבוטה מאוכזב
צ'יבוטה מאוכזב © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

במשחקים הנוספים:

הפועל ראשון לציון ובית"ר טוברוק נפרדו בתיקו 1/1, הפועל באר שבע רשמה ניצחון חוץ 0/1 על מכבי נתניה, הפועל חיפה חזרה לנצח אחרי סדרת ההשפלות כשהביסה 1/3 את הפועל פתח תקווה, סקציה נס ציונה פספסה הזדמנות לצאת מהתחתית כשספגה 3/0 מהפועל רעננה, עירוני קריית שמונה ניצחה 0/2 את בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה התפוצצה 1/4 על הפועל רמת גן.

תגובות