נוער: מכבי תל אביב התפוצצה, חיפה מנצחת בקושי. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

נוער: מכבי תל אביב התפוצצה, חיפה מנצחת בקושי

ליגת העל לנוער: מכבי חיפה אירחה את מ.ס אשדוד ורצתה לחזור לנצח אחרי התיקו בשבוע שעבר, 1-0 של וולבלום הציל את הירוקים מתיקו שני ברציפות. מכבי תל אביב התפוצצה 5-0 על רעננה חוזז, ארמלי (צמד), אביב ופרץ כבשו

המחזור ה-21 בליגת העל לנוער ייצא לדרך הבוקר (ש') כשאחרי שקבוצות ליגת העל לנוער שיחקו באמצע השבוע את משחקי הגביע הן חוזרות לליגה כשכרגע תמונת האליפות פתוחה והקרב בין חיפה לתל אביב בעיצומו. במשחק המרכזי פגשה מכבי חיפה את מ.ס אשדוד בקצף.

הירוקים פוגשים את אשדוד
הירוקים פוגשים את אשדוד © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

עוד במדור הספורט של פרוגי:

הירוקים שמגיעים למפגש חוזרים אחרי תיקו 2-2 מאכזב מול הפועל תל אביב בשבוע שעבר כשאשדוד מגיעה אחרי ניצחון חלומי 2/1 על מכבי תל אביב. המשחק יצא לדרך בקצף לעיני כמה עשרות אוהדים כשאדוד הייתה הראשונה לסכן את השער של הירוקים. 

ברוב המחצית הראשונה מכבי חיפה הייתה זו ששלטה ואיימה יותר על השער כשמדי פעם בתחילת המחצית ולקראת סופה הקבוצה מעיר הנמל ניסתה לגנוב שער יתרון. גם במחצית השנייה הייתה זו מכבי חיפה שאיימה יותר על השער של אשדוד אבל ההגנה של האשדודים הייתה טובה ומנעה מהירוקים כמה התקפות מסוכנות שהיו יכולות לגמור את המשחק במהירות. בדקה ה-82', הלחץ של הירוקים השתלם סוף סוף. איתן וולבלום ניצל כדור לא טוב מהגנת האורחים ושיחרר בעיטה חזקה לרשת של דואני וקבע את תוצאת המשחק 1-0 בקושי למכבי חיפה.

מכבי תל אביב 0-5 הפועל רעננה

אחרי שהובכה בשבוע שעבר מול מ.ס אשדוד מכבי תל אביב המוליכה חזרה לארח בביתה החדש ברמלה כשפגשה את הפועל רעננה. עם פתיחה חזקה של הצהובים הם עלו ליתרון 1/0 מהיר כשכבר בדקה ה/21', מתן חוזז כבש בפעולה נהדרת. הלחץ המשיך ובדקה ה/35', סוהיל ארמלי רשם את השני. שלוש דקות לאחר מכן, הגיע תורו של גיא אביב לכבוש כשלפני הירידה למחצית ארמלי השלים צמד אישי.

לקראת סיום המשחק בדקה ה-80, אליאל פרץ כבש את השער החמישי והאחרון שמעניק למכבי חיפה ניצחון מדהים על רעננה אחרי שני הפסדי ליגה רצופים והדחה כואבת על ידי הפועל בגביע.

ניצחון חלומי. הפסגה עדיין של מכבי
ניצחון חלומי. הפסגה עדיין של מכבי © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

במשחקים הנוספים: 

הפועל תל אביב ניצחה 2-1 את הפועל פתח תקווה והמשיכה להתברג חזק בפסגה, הפועל באר שבע ניצחה 1/0 בביתה את בית"ר ירושלים, הפועל חיפה גברה 1/0 על הפועל רמת גן בחוץ, מכבי נתניה הביסה 3/1 את סקציה נס ציונה ועירוני קריית שמונה גברה 1/0 על הפועל ראשון לציון.

 

תגובות