משעמם לכם?! 5 ענפי הספורט הכי מוזרים שיש . צילום מסך מיוטיוב

משעמם לכם?! 5 ענפי הספורט הכי מוזרים שיש

איזה משחק יש בהשראת פו הדוב? איך לוקחים פעולות יומיות לספורט אקסטרמי? ומה נהוגים היפנים לעשות בקבוצות? 5 ענפי הספורט הכי מוזרים שיש

1. שייט אמבטיות

שם הענף באנגלית הוא "Bathtubbing" ובתרגום - שייט אמבטיות. בענף זה אתם תצטרכו לשוט בעזרת אמבטיות, ניתן להשתמש במנוע או על ידי משוטים לבחירתם. בין סוגי השייט אמבטייה השונים תוכלו למצוא "מירוץ נגד השעון סביב מעגל של 100 מטר", "חתירה לאחור באמבטיות" ו-"מרוץ ארבעת האמבטיות". 

 

2. מי יפיל את העמוד?

הענף הזה מגיע אלינו הישר מיפן, בכל זאת איפה עוד תמצאו משחק משוגע שכזה. ביפן קוראים לו "בו-טאושי" שניתן לתרגם ל"תוריד את המוט למטה". במשחק נמצאים שתי קבוצות של 75 שחקנים שמחתרים בכל קבוצה מי יביא את המוט מלמעלה. 

 

3. מרוץ ביתנים 

 המירוץ הזה מגיע אלינו מאוסטרליה. את המירוץ עורכים כל שנה שנייה בחודש ספטמבר, ונמצא בפסטיבל "Outback". חוקי המשחק פשוטים, כל מה שצריך זה ביתן מקורי, איש שישב בתוכו וכמה אנשים שיסחבו אותו. מי שמגיע ראשון - מנצח. 

 

עוד במדור הספורט של פרוגי:

4. תחרות מקלות פו 

הענף הזה מגיע מהסיפור שכולנו גדלנו עליו "פו הדוב". מהלך התחרות הוא זריקת מקלות מגשר אל המים ואז רצים לצד השני כדי לראות איזה מקל נע בקצב מהיר יותר. לבעלי סבלנות או מעריצים של פו הדוב בלבד. 

 

 5. גיהוץ אקסטרמי

 "האיירונסטים" זהו שמם של האנשים שעוסקים בענף הזה. בענף זה לוקחים את פעולת הגיהוץ הפשוטה לקיצון. כלומר, הם צריכים לשלב בין ההרים, בריצה או בטיפוס, את הגיהוץ של הבגדים שלהם. רק שלא ישרפו!

 
© צילום מסך מהטמבלר
תגובות