נוער: תיקו מאכזב למכבי ת"א, חיפה עדיין נאבקת בפסגה. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

נוער: תיקו מאכזב למכבי ת"א, חיפה עדיין נאבקת בפסגה

ליגת העל לנוער: המוליכה איבדה נקודות ב-0-0 מאכזב מול מכבי נתניה, הירוקים חגגו רביעייה מטורפת על הפועל רעננה ונשארו חזק במאבק האליפות, בית"ר ירושלים חוזרת לנצח והפועל תל אביב מפציצה

המחזור ה-22 בליגת העל לנוער, הסתיים הבוקר (ש') כאשר מאבק האליפות עדיין פתוח. במשחק המרכזי של המחזור פגשה מכבי חיפה את הפועל רעננה ורשמה ניצחון ענק 0/4 שקירב אותה לתואר האליפות עקב המעידה של המוליכה מכבי תל אביב.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

  • ש
  • ש
  • ש

הפועל שאירחה את מכבי חיפה הגיעה למשחק אחרי התבוסה הכואבת בשבוע שעבר למכבי תל אביב אך לא האמינה שתוכל לספוג שתי תבוסות כואבות בשני מחזורים. הפתיחה של הירוקה מהכרמל הייתה חזקה כשכבר בדקה ה-31, שון וייסמן כבש את השער הראשון. ארבע דקות בלבד לאחר מכן הספיקו לים כהן להכפיל וכשבדקה ה/45', לפני הירידה למחצית עמית זנטי קבע את ה-3-0. עם פתיחת המחצית השנייה וייסמן השלים צמד אישי והעניק לחיפה את הניצחון שמקרב אותה לאליפות אחרי תקופה לא קלה.

תמונת האליפות פתוחה
תמונת האליפות פתוחה © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

מכבי תל אביב 0-0 מכבי נתניה

המוליכה שאירחה את מכבי נתניה הבוקר באצטדיון ברמלה ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי לא לאפשר למכבי חיפה לצמצם את הפער אך חניכיו של זיו אריה נכשלו במשימה. במשחק לא גדול בו הצהובים-כחולים חיפשו את היתרון לאורך כל המשחק כאשר הקבוצה מעיר היהלומים מנסה להפתיע לפעמים נפרדו הקבוצות בתיקו מאופס. הפער בין מכבי לחיפה כרגע עומד על שלוש נקודות.

 

הפעם המוליכה לא חגגה
הפעם המוליכה לא חגגה © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

 

במשחקים הנוספים:

הפועל תל אביב רשמה השבת את אחד הניצחונות הגדולים שלה העונה כשהביסה 0/5 את הפועל רמת גן. מיכאל חמו, יאיר שפונגין, איברהים ספורי, אור חסידי ויובל צברי (עצמי) העניקו לאדומים ניצחון גדול. מ.ס אשדוד ניצחה 1/2 את הפועל פתח תקווה, בית"ר טוברוק גברה 0/1 על הפועל חיפה, בית"ר ירושלים ניצחה 1-2 את סקציה נס ציונה ומכבי פתח תקווה והפועל ראשון לציון נפרדו בתיקו 1-1. 

תגובות