דו"ח הצעירים: מי הם המצטיינים של העונה הסדירה?. צילום: ליאת אבשלומי, אלעד גרשגורן ועמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

דו"ח הצעירים: מי הם המצטיינים של העונה הסדירה?

העונה הסדירה בליגת העל הסתיימה והגיע הזמן לבחור את שלושת השחקנים שבלטו לאורך כל העונה. אלי דסה מבית"ר ירושלים, דור מיכה ממכבי תל אביב ומוחמד גדיר הם שלושת הצעירים שעשו לנו את העונה בליגת העל

העונה הסדירה בליגת העל בכדורגל הסתיימה אמש בניצחון מכבי תל אביב 0-2 על הפועל פתח תקווה. לקראת משחקי הפלייאוף שיחלו בסוף השבוע הקרוב הגיע הזמן לסכם את העונה הסדירה ולבחור את שלושת הצעירים שהצטיינו לאורך כל העונה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

מוחמד גדיר - בני סכנין

אמנם קבוצתו תשחק בפלייאוף התחתון, אבל מוחמד גדיר חלוצה של בני סכנין אליה הוא מושאל ממכבי חיפה הוא אחד המצטיינים הגדולים של העונה הסדירה. החלוץ בן ה-24, שכבש העונה 13 שערי ליגה מציל כמעט בעצמו את סכנין שהייתה אמורה להיות בסכנת ירידה ממשית. גדיר כבש שלוש פעמים צמדים העונה כששניים מהם הוא עשוי לזכור הרבה זמן. צמד מול מכבי חיפה בהפסד 3-5 בגביע הטוטו, וצמד מול בית"ר ירושלים בניצחון 1-2.

מכבי חיפה שממשיכה בתהליך התאוששות שלה בכך שהחתימה שחקני התקפה בעלי שם ככל הנראה לא תוכל למצוא את המקום המתאים לגדיר שאף זכה בזימון נחשק לנבחרת לקראת המשחקים נגד ווילס ובלגיה. זאת ההזדמנות של סכנין לעשות הכל כדי להשאיר את החלוץ הצעיר שיעזור לה עוד רבות בשנים הבאות.

גדיר. יישאר בסכנין או ימצא את מקומו בחיפה?
גדיר. יישאר בסכנין או ימצא את מקומו בחיפה? © אלעד גרשגורן

אלי דסה - בית"ר ירושלים

אמנם אלי דסה מגנה של בית"ר ירושלים לא הופיע יותר מדי בדו"ח הצעירים שלנו בעונה הסדירה, אבל במשך כל העונה רק חיכינו שהוא יגיע לסוף ויהיה מהבולטים ביותר. המגן הצעיר בן ה/22 שעשה קפיצת מדרגה ענקית שהתחילה עם מנחם קורצקי והמשיכה עם גיא לוי בבית"ר יכול להעיד אפילו על עצמו כמגן הטוב ביותר בישראל כיום. ההשתפרות בהגנה בתוספת העבודה ההתקפית שמאפיינת את המגנים הגדולים בעולם זיכתה את דסה בזימון לראשונה לסגל הנבחרת הבוגרת, ואחרי שחתם על חוזה ארוך טווח בבית"ר הדרך של דסה לטופ קצרה.

 

דסה. המגן הישראלי הטוב ביותר?
דסה. המגן הישראלי הטוב ביותר? © ליאת אבשלומי

דור מיכה - מכבי תל אביב

במכבי תל אביב של פאקו אייסטראן קשה מאוד לבלוט אם אתה לא ערן זהבי. אחד השחקנים שכן הצליח לבלוט במיוחד תחת ערן זהבי ותחת שיטת הרוטציה הנוקשת של המאמן הבאסקי הוא דור מיכה. הקשר הצעיר בן ה-23 שממשיך בעונת הפריצה שלו, אמנם לא כבש יותר מדי שערים (שלושה שערי ליגה) אך כמות הבישולים שלו היא מכובדת מאוד. 10 בישולים שמציבים אותו בפסגת מלך הבישולים יחד עם מאור בוזגלו הפכו את מיכה שפתח העונה רק בתשעה משחקי ליגה למוביל בקבוצה שנלחמת על האליפות.

 

מיכה. בלט תחת זהבי והרוטציה
מיכה. בלט תחת זהבי והרוטציה © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

 

 

אז העונה הסדירה הסתיימה לה, ובחרנו את שלושת המצטיינים הבולטים שעשו את העונה הסדירה לתוססת, מותחת ומהנה ביותר. עכשיו? אנחנו נחכה למשחקים הלוהטים של הפלייאוף. 

תגובות