עצוב: סטיב נאש הכריז על פרישה מכדורסל. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של סטיב נאש

עצוב: סטיב נאש הכריז על פרישה מכדורסל

בגיל 41 לאחר קריירה מפוארת גארד ה-לוס אנג'לס לייקרס הודיע בטוויטר שהוא פורש מכדורסל מקצועני בעקבות הפציעה הקשה ממנה לא חזר לעצמו

לפני קצת יותר משעה התקבלה אחת ההודעות העצובות ביותר בכדורסל של ימינו, סטיב נאש, גארד הלוס אנג'לס לייקרס הודיע על פרישה רשמית מכדורסל מקצעוני. הגארד בן ה-41 מסכם קריירה מפוארת ופציעה אחת שממנה הוא לא חזר לעצמו.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

נאש התחיל את הקריירה בפיניקס סאנס לאחר שנבחר בדראפט ה-NBA במקום ה-15. התרומה שלו בפיניקס הייתה מועטה והוא הועבר לדאלאס מאבריקס. בדאלאס נאש פרח ואף הגיע לחמישיית האולסטאר של עונת 1998. נאש שיחק בדאלאס עד עונת 2004 ובסיומה חזר לפיניקס והוביל אותם לגמר המערב וזכה ב-MVP של העונה הסדירה, כמו כן הוא נחשב לאחר הרכזים הטובים ביותר בכל הזמנים.

בשנת 2012 הרכז המצטיין הצטרף ל"dream team" של לוס אנגלס לייקרס והשלים חמישייה יחד עם בראיינט, וורלד פיס, גאסול והאוורד. הקבוצה הזו נכשלה כישלון חרוץ ובתום עונת 2013 נאש נפצע בגבו, לאחר הפציעה הזו הוא שיחק מספר משחקים אך לעולם לא חזר ליכולת שלו מפעם.

הוא הופיע באולסטאר שמונה פעמים וזכה שלוש פעמים בתחרות היכולת. נבחר שלש פעמים לחמישיית העונה הראשונה ב-NBA וזכה בתואר מלך האסיסטים. כמו כן, הוא העמיד בקריירה ממוצעים של 14.7 נקודות ו-8.4 אסיסטים למשחק בסך הכל בכל הקריירה הוא מסר לא פחות מ-10,335 אסיסטים.

ללא ספק, אפשר להכריז היום על סופה של אגדה בליגת ה-NBA 

תגובות