נוער: מכבי תל אביב חוזרת לנצח, הפועל מובסת. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

נוער: מכבי תל אביב חוזרת לנצח, הפועל מובסת

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב רשמה 2-0 קליל על בית"ר ירושלים, 1-0 קטן על נתניה הספיק למכבי חיפה להמשיך ולחלום על אליפות, עירוני קריית שמונה נשארת שלישית והפועל תל אביב מובסת אחרי תקופה מושלמת

המחזור ה-23 בליגת העל לנוער, הסתיים אתמול (ש') כשנותרו לנו עוד שבעה מחזורים עד לסיום העונה כשתמונת האליפות פתוחה ואפילו התחתית עדיין לא נסגרה. במשחק המרכזי של המחזור אירחה מכבי תל אביב את בית"ר ירושלים באצטדיון ברמלה ואחרי התיקו המאכזב בשבוע שעבר המוליכה חזרה לנצח.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

במכבי תל אביב כבר התרגלו לקהל רב במשחקי קבוצת הנוער והמשחק יצא לדרך לעיני עשרות צופים באצטדיון ברמלה כאשר בזכות הקהל שדחף קדימה הצהובים פתחו חזק ואיימו על השער כבר בדקות הפתיחה.

הלחץ החזק של מכבי תל אביב המשיך ובדקה ה-17', קניקובסקי העביר כדור נהדר דרך הגנת בית"ר עליו השתלט מתן חוזז ודייק בבעיטה מצוינת לשער של טמיר ללו וקבע 1-0 למכבי תל אביב. הקצב הטוב של המוליכה נמשך והיא הגיעה לעוד כמה מצבים כשרק לקראת סיום המחצית הראשונה ראינו את בית"ר מרימה את הראש ומנסה לאיים גם כן. 

המחצית השנייה הייתה דיי שקולה כשבית"ר הצליחה לאיים על השער של הצהובים ועוד חשבה שתוכל להפוך את תוצאת המשחק אך בדקה ה-73', הגיע השני. יהונתן כהן בישל כדור נפלא לרז יצחק שגלגל את הכדור לרשת מקרוב וקבע את תוצאת המשחק 2-0 נהדר למכבי תל אביב שנשארת במקום הראשון בטבלה.

 

שחקני המוליכה חוגגים
שחקני המוליכה חוגגים © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

 

מכבי חיפה 0-1 מכבי נתניה

אז במכבי חיפה למרות הניצחון של מכבי תל אביב רצו להמשיך ולשמור על פער קטן בפסגה, והירוקים שאירחו בקצף את מכבי נתניה השיגו ניצחון 0/1 קטן אך חשוב מרגליו של עמית זנטי בדקה ה-80' של המשחק.

תמונת האליפות עדיין פתוחה, 1-0 קטן לחיפה
תמונת האליפות עדיין פתוחה, 1-0 קטן לחיפה © אתר רשמי מכבי חיפה

במשחקים הנוספים: עירוני קריית שמונה ניצחה 0/2 את מכבי פתח תקווהבית"ר טוברוק הביסה 0/3 את הפועל תל אביב, מ.ס. אשדוד גברה 1/2 על הפועל רמת גן, הפועל רעננה דרסה 0/4 את הפועל פתח תקווה, הפועל חיפה ניצחה 0/2 את ראשון לציון וסקציה נס ציונה גברה 1/0 על הפועל באר שבע.

 

 

תגובות