רונאלדו מאבד את זה: קללות לאוהדים וחוסר כבוד לשופטים. צילום: טמבלר

רונאלדו מאבד את זה: קללות לאוהדים וחוסר כבוד לשופטים

משהו רע עובר על הפנומן הפורטוגלי שמתחיל לאבד שפיות. בשבוע שעבר, קילל את אוהדי ריאל בברנבאו, בקלאסיקו האחרון - סינן מילים ותנועות מיותרות לשופט

כריסטיאנו רונאלדו הוא לא שחקן שאוהב להפסיד. הפנומן הפורטוגלי שממשיך לגרוף תארים אישיים כשחקן הטוב בעולם, מתנהג (במפתיע) בשבועות האחרונים כשחקן צעיר, חסר ניסיון וחסר כל כבוד לכדורגל.

בשבוע שעבר איבד את עשתונותיו כשקילל את אוהדי ריאל מדריד ששרקו לו בוז. ובקלאסיקו האחרון - צולם כאשר הוא מבצע תנועה מגונה אל עבר שופט המשחק אנטוניו מתאו.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אז האירוע הראשון והמביש של הפנומן הפורטוגלי קרה בשבוע שעבר ביום ראשון כאשר ריאל מדריד גברה 0-2 על לבאטנה בסנטיאגו ברנבאו. הביצועים של רונאלדו כנראה לא השביעו את רצונם של האוהדים הטובעניים של הבלאנקוס שהחלו לשרוק בוז אל עבר הכוכב שהתעמת עם הקהל ואף אמר להם לכו להז***ן.

 אם זה לא מספיק, בסופר קלאסיקו האחרון, שהתקיים ביום ראשון בו ניצחה ברצלונה את ריאל מדריד 1-2, רונאלדו שקיבל כרטיס צהוב על התחזות זעם על שופט המשחק אנטוניו מתאו ותפס באיבר מינו תוך שהוא אומר לשופט הספרדי: "היי, מתאו, אתה אוהב את זה?" השופט הספרדי כנראה החליט להתעלם מההתנהגות של רונאלדו אך עדשות הטלוויזיה הספרדית קלטו את האירוע המביש ולנו יש תיעוד.

צפו ברגע המביש השני של רונאלדו בשבועיים
 

תקופה לא טובה עוברת על כריסטיאנו רונאלדו ועל ריאל מדריד. עם האוהדים הביקורתיים הוא כבר הספיק להסתכסך וההתנהגות הבעייתית לא מתאימה לשחקן עם קריירה מפוארת כמותו. רונאלדו הופך להיות שחקן מורד כזה שמספק יותר ויותר שערעוריות ואנחנו כבר ספרנו שתיים בשבועיים האחרונים. 

תגובות