ישראל נגד ווילס? אפשרי רק צריך להתפקס. צילום: ההתחאחדות לכדורגל, טמבלר

ישראל נגד ווילס? אפשרי רק צריך להתפקס

משחק מול יריבה קשה שמייחלת להגיע לטורניר גדול (כמונו) וכבר זמן רב. אז מה צריך לעשות? ממי להיזהר? ומי הם שחקני המפתח? נבחרת ישראל נגד נבחרת ווילס, עדיין אפשרי

ביום שבת בשעה 20:00 תארח נבחרת ישראל את נבחרת וויילס באיצטדיון סמי עופר למשחק חשוב במיוחד במסגרת מוקדמות יורו 2016.  הנבחרת שלנו מגיעה למשחק במצב מצוין לאחר שלושה ניצחנות בשלושה משחקים אשר מעמדים אותה בראשות הבית. אבל, בשבת תעמוד מולנו יריבה קשה בדמות ויילס שכוללת שחקנים איכותיים כמו: ארון ראמזי, ג'ו אלן כשבראשם עומד גארת' בייל.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

לעומתנו, ווילס מגיע למשחק מהמקום השני בבית לאחר שניצחה פעמיים וסיימה בתיקו פעמיים. היכולת של הנבחרת לא משביעת רצון ונראה שזו הזדמנות נהדרת לעקוץ ולנצח.

הנבחרת הוולשית עמוסה בכשרונות כשהבולטים בהם הם: גארת' בייל (ריאל מדריד), אשלי וויליאמס (סוונסי סיטי), ג'ו אלן (ליברפול), ארון ראמזי (ארסנל), ועלינו להיזהר מהם ובמיוחד מבייל. כדי שנוכל לעצור את בייל נצטרך לעשות את מה שעשינו מול פרוטוגל בקמפיין הקודם. בשנה שעברה גוטמן הציב את שרן ייני בקישור האחורי והורה לו לשמור חזק על רונאלדו ולנטרל אותו לא משנה לאיזה כיוון הוא הולך. זה מה שצריך לעשות גם נגד ווילס, להציב את ייני על בייל ולקוות שיצליח לעצור אותו בדיוק כמו במשחק מול פורטוגל.

ייני. בקמפיין הקודם הוא הצליח לבטל את רונאלדו
ייני. בקמפיין הקודם הוא הצליח לבטל את רונאלדו © ההתאחדות לכדורגל בישראל

ההגנה של נבחרת ווילס נחשבת להגנה חזקה יחסית כשהמנהיג שלה הוא בלם סוונסי אשלי וויליאמס, לכן נצטרך להשתמש במיטב הכשרונות ההתקפיים שלנו ובעיקר בליאור רפאלוב שמגיע בכושר נהדר. בנוסף, עלינו להיזהר מארון ראמזי המצוין שיכול בכל מצב להרים כדור טוב לבייל או לבעוט מרחוק ולהכריע את המשחק.

ראמזי ובייל צמד מסוכן
ראמזי ובייל צמד מסוכן © טמבלר

אחד מסימני השאלה הגדולים של הנבחרת שלנו הוא אופיר מרציאנו שבתקופה האחרונה לא מזכיר את יכולתו בתחילת העונה, רק כדי להזכיר שבמשחק הליגה האחרון מול הפועל רעננה ספג ארבעה שערים. אבל, חייבים לייצר המשכיות בהגנה אי אפשר להחליף את השוער בכל משחק, ההגנה חייבת להיות מגובשת ומתואמת והחלפת שוער היא אינה אופציה.

מרציאנו. למרות היכולת, אסור לשחק עם ההגנה
מרציאנו. למרות היכולת, אסור לשחק עם ההגנה © ההתאחדות לכדורגל בישראל

So - המשחק בידיים שלנו אנחנו צריכים להיות מרוכזים ומפוקסים ולא לתת לשחקני ווילס להגיע למצבים קלים, עלינו לעצור את בייל ולא לאפשר הגבהת כדורים לרחבה. אם נדע לא לתת להם מצבים קלים נוכל לנצח את המשחק.

תגובות