ליגת העל לנוער משחקי המחזור ה-26, האליפות עוד פתוחה. צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער משחקי המחזור ה-26, האליפות עוד פתוחה

ליגת העל לנוער: חמישה מחזורים נותרו לסיום והאליפות פתוחה. מכבי תל אביב תארח ברמלה את סקציה נס ציונה, מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע, הפועל תל אביב תצא למשחק חוץ נגד פתח תקווה במטרה לכבוש את המקום השלישי ובית"ר תפגוש את הפועל פתח תקווה

המחזור ה-26 בליגת העל לנוער, ייצא לדרך מחר (שבת) כשנותרו לנו עוד חמישה מחזורים עד לסיום העונה, והאליפות פתוחה. מהמקום הראשון תפגוש מכבי תל אביב המוליכה את סקציה נס ציונה שנמצאת מתחת לקו האדום. על הנייר משחק קל במיוחד לצהובים שיודעים שניצחון ישאיר אותם במקום הראשון.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

משחק מרכזי לא פחות הוא המפגש בין מכבי חיפה להפועל באר שבע. הירוקים שנמצאים במקום השני עם מספר נקודות זהה לזה של המוליכה הצהובה, יוצאים למפגש קריטי במיוחד מול הקבוצה מהמקום החמישי. חניכיו של אברהם אבוקרט יודעים שהם יוצאים למשחק קריטי במיוחד ובמידה והצהובים ימעדו, האליפות יכולה להיות מוכרעת.

הפועל תל אביב מחזיקת גביע המדינה לנוער, שגברה בשבוע שעבר על עירוני קריית שמונה, תצא למשחק חוץ לא פשוט נגד מכבי פתח תקווה. האדומים שנמצאים במקום הרביעי במרחק שלוש נקודות מהמקום השלישי יקוו להשיג ניצחון שבזכות הפרש שערים יעלה אותם למקום השלישי. בית"ר ירושלים שלא רחוקה מהקו האדום, תתארח במושבה אצל הפועל פתח תקווה מהתחתית. המלאבסים כנראה השלימו עם הירידה הצפויה של הקבוצה בסוף העונה, והמטרה היא להשיג נקודות אחרונות. עירוני קריית שמונה מהמקום השלישי, תנסה לשמור את מקומה ולהשיג ניצחון על הפועל חיפה מהמקום השמיני.

במשחקים הנוספים:

בית"ר טוברוק תארח את הפועל רעננה, הפועל רמת גן תארח את מכבי נתניה והפועל ראשון לציון תפגוש את מ.ס. אשדוד.

תגובות