נוער: ניצחונות לחיפה ומכבי, הפסגה עדיין צמודה. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

נוער: ניצחונות לחיפה ומכבי, הפסגה עדיין צמודה

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב הביסה 1-4 את הפועל באר שבע בבית ונשארה צמודה למכבי תל אביב שניצחה 0-3 את נס ציונה. הפועל תל אביב ניצחה 1-3 את פתח תקווה, קריית שמונה את הפועל חיפה

המחזור ה-25 בליגת העל לנוער, ייצא לדרך הבוקר (שבת) במפגש המרכזי בין מכבי חיפה להפועל באר שבע. הירוקים אירחו את הקבוצה מהדרום בקצף למשחק בו ידעו שניצחון ישאיר אותם בתמונת האליפות כשמצב הנקודות בין חיפה לתל אביב זהה. במשחק נהדר הביסה מכבי חיפה 1-4 את הפועל באר שבע.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

המשחק ייצא לדרך במזג אוויר גשום בחיפה כשדווקא האורחים היו אלה שסיכנו את השער ראשונים. טעות בהגנת באר שבע אפשרה למכבי חיפה לעלות ל-0-1 מהיר כאשר כבר בדקה השמינית שוער באר שבע רז רחמים לא קלט כדור גובה שהוגבה לרחבה והדף אותו יישרות לשער והעניק לחיפה מתנה נהדרת בפתיחת המשחק.

למרות חוסר המזל בספיגה המוקדמת, הפועל באר שבע המשיכה במשחק ההתקפי הטוב שלה כשניסתה להשוות את התוצאה במספר מהלכים מסוכנים ליד השער של הירוקים. שוב למרות דקות טובות של באר שבע בהתקפה, בדקה ה-39', ערן ביטון ומוחמד עוואד פתחו בהתקפה מתפרצת כשעוואד ניסה בעיטה אותה רחמים הצליח להדוף אך איתן וולבלום שם את הרגל והעלה את חיפה ל-0-2. 

המחצית השנייה נפתחה והרעב של הירוקים גבר כאשר בדקה ה-49', עוואד הפציץ את השער של רז רחמים וקבע 0-3. המשחק נמשך ואז הגיע הרגע הגדול של הפועל באר שבע לו היא חיכתה כל המשחק. בדקה ה-52', אחרי שלל נסיונות, דן ביטון באחד על אחד מול טל בומשטיין כבש שער נהדר לזכות באר שבע. המכה האחרונה של המשחק הגיעה בדקה ה-61', ערן ביטון הגביה כדור מצוין לרחבה של הגמלים ומצא את מוחמד עוואד שנגח בדיוק לרשת של רז רחמים וקבע ניצחון 1-4 חשוב למכבי חיפה.

מכבי תל אביב 0-3 סקציה נס ציונה

במגרש אחר במרכז, נערך משחק לא פחות גדול מזה שזכינו לו בחיפה. מכבי תל אביב אירחה את סקציה נס ציונה באצטדיון ברמלה, ואחרי שהחיפאים ניצחו במכבי תל אביב ידעו שהם חייבים להשיג גם שלוש נקודות כדי לא לאבד את האליפות. נסיון של רז יצחק מול השער בדקה ה/25', הסתיים בשער של מאוויס צ'יבוטה שדחק את היתרון מקרוב, בדקה ה/75', אליאל פרץ כבש את השני ורז יצחק חתם את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-85'.

 

ניצחון קליל למכבי תל אביב
ניצחון קליל למכבי תל אביב © אתר רשמי מכבי תל אביב

 

במשחקים הנוספים:

עירוני קריית שמונה שמרה על המקום השלישי כשניצחה 1/2 את הפועל חיפה. בית"ר טוברוק גברה 1/2 על הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד ניצחה 1/3 את הפועל ראשון לציון, הפועל תל אביב השיגה 1/3 גדול על מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0-0.

תגובות