הדרבי של מנצ'סטר: 2-4 גדול ליונייטד על סיטי. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפרמייר ליג

הדרבי של מנצ'סטר: 2-4 גדול ליונייטד על סיטי

הדרבי של מנצ'סטר: האדומים גברו 1-3 על התכולים באולד טראפורד. אגוארו (8', 89') כבש ראשון, יאנג (14'), פלאיני (27'), מאטה (67') וסמולינג (73'), העניקו לואן חאל ניצחון בכורה בדרבי הראשון שלו כמאמן יונייטד והגדילו את הסיכוי להעפיל לליגת האלופות

מנצ'סטר יונייטד אירחה את מנצ'סטר סיטי באצטדיון האולד טראפורד לדרבי העירוני של רובע מנצ'סטר במסגרת המחזור ה/32 בפרמייר ליג. השדים האדומים הגיעו למפגש אחרי שלושה ניצחונות רצופים כשהסיטיזנס מגיעים אחרי הפסד 2/1 לווסט ברומיץ'. במשחק התקפי נהדר של יונייטד היא השיגה ניצחון 1/4 ענק של אשלי יאנגמרואן פלאיני, חואן מאטה וכריס סמולינגסרחיו אגוארו כבש צמד שערים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

השופט האנגלי מארק קלטנברג הוציא את המשחק לדרך וכבר עם הפתיחה סיטי הגיעה לאיום ראשון על השער של השדים כאשר חסוס נבאס בעט כדור שטוח באחד על אחד עם דויד דה חאה שבעט את הכדור לקרן. אחרי שליטה טובה של הכחולים הגיע השער הראשון. ג'יימס מילנר העביר כדור לדויד סילבה שמצא את סרחיו אגוארו שדחק מקרוב בדקה השמינית והעלה את התכולים ליתרון 1-0 מהיר.

אגוארו, שער מהיר במיוחד
אגוארו, שער מהיר במיוחד © עמוד הפייסבוק הרשמי של הפרמייר ליג

השער גרם ליונייטד להתעורר והאדומים החלו בהנעת כדור כשבדקה ה-14', אשלי יאנג קיבל כדור בתוך הרחבה ואחר ניסיון מבולבל מצא עצמו מול שער ריק וכבש את שער השיווין הנהדר של יונייטד באיום הראשון שלה על השער של הסיטי. יונייטד כבשה את שער השיווין והתאבון גדל כאשר שיתוף פעולה נהדר של אשלי יאנג ומרואן פלאיני הבלגי הולידו מספר התקפות מצוינות כשבדקה ה-27', שיתוף הפעולה הבשיל לשער השני. יאנג הגביה כדור מחוץ לרחבה ומצא את פלאיני שדייק בנגיחה ונתן ליונייטד את השני שמוריד אותה למחצית ביתרון סופר חשוב. 

יאנג ופלאיני חוגגים. הצמד הזה העניק שערי יתרון חשובים
יאנג ופלאיני חוגגים. הצמד הזה העניק שערי יתרון חשובים © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

 בפתיחת המחצית השנייה, מנואל פלגריני החליט ללכת על החילוף הראשון שלו כשהוריד את הקפטן המוצהב וינסנט קומפאני שהיה בספק למשחק, במקומו עלה אליאקים מנגאלה הצרפתי. גם במחצית השנייה יונייטד לא הורידה את הרגל מהגז והייתה קרוב כל כך לעשות את השער השלישי במהלך מצוין בו ווין רוני ומייקל קאריק היו מעורבים.

הסיטי המשיכו לנסות ולחפש את שער השיווין באיומים ליד השער של יונייטד אך שיתוף פעולה מצוין של ההגנה והקישור של השדים האדומים הצליח לבטל את ההתקפה של התכולים. בדקה ה-67', מנצ'סטר יונייטד באה על שכרה. ווין רוני העביר כדור נהדר לחואן מאטה שפתח בריצה חזקה אל עבר השער של ג'ו הארט ובכדור שטוח בין הרגלים השיג את השער השלישי ליונייטד. המשחק המטורף של יונייטד נמשך ובדקה ה-73', אשלי יאנג הגביה כדור חופשי נהדר לרחבת הסיטי שמצא את כריס סמולינג שנגח את השער הרביעי שמפרק את סיטי. בדקה ה-89', סרחיו אגוארו כבש את שערו השני במשחק (השער ה-100 במדי סיטי) אך הניצחון המתוק הוא בצד האדום.

הדקות המצוינות הובילו לשערים. מאטה חוגג
הדקות המצוינות הובילו לשערים. מאטה חוגג © עמוד הפייסבוק הרשמי של הפרמייר ליג

מנצ'סטר יונייטד: דוד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, פיל ג'ונס, כריס סמולינג (מרקוס רוחו), דיילי בלינד, מייקל קאריק, אשלי יאנג, מרוואן פלאיני (רדאמל פלקאו), חואן מאטה (אנחל די מריה), אנדר הררה, וויין רוני.

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו סאבלטה (אליאקים מנגאלה), מרטין דמיצ'ליס, וינסנט קומפני, גאל קלישי, ג'יימס מילנר (סמיר נאסרי), דויד סילבה, יאיא טורה, חסוס נאבאס (פרנק למפארד), פרננדיניו, סרחיו אגווארו.

תגובות