ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-26, חיפה תברח?. צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-26, חיפה תברח?

ליגת העל לנוער: אנו סופרים את המחזורים עד לסיום העונה המותחת והצמודה בליגת העל לנוער, כשמכבי חיפה תפגוש את סקציה נס ציונה ובמשחק המרכזי מכבי תל אביב תנסה להישאר ראשונה בקרב קשה מול קריית שמונה

המחזור ה-26 בליגת העל לנוער, ייצא לדרך מחר (שבת) כשמשחק המרכזי תארח עירוני קריית שמונה את מכבי תל אביב. הקבוצה הצפונית תגיע למפגש מהמקום השלישי ועם ניצחון 2/1 על מכבי פתח תקווה, כשהיריבה הצהובה תגיע למשחק עם ניצחון 3/0 גדול על נס ציונה והמקום הראשון. הצהובים יהיו חייבים ניצחון על קריית שמונה כדי להמשיך ולהשאר ראשונים בזכות הפרש שערים טוב יותר מזה של מכבי חיפה שנמצאת במקום השני עם אותו מספר נקודות.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

מכבי חיפה שנמצאת מהמקום השני ממשיכה לעשות חיים לא קלים למכבי תל אביב שמנסה להכריע את האליפות אך הירוקים ממשיכים לנצח. חניכיו של אברהם אבוקרט ייצאו למשחק חוץ קל במיוחד מול סקציה נס ציונה. נס ציונה שהושפלה על ידי מכבי תל אביב במחזור הקודם, כנראה לא תוכל למנוע הפסד מול הקבוצה שנמצאת במקום השני והיא במאבק קשה על האליפות.

הפועל תל אביב תקווה להשיג ניצחון על הפועל חיפה במטרה ולהתקרב יותר אל המקום השלישי בזכות צמצום נקודות מקריית שמונה. בית"ר ירושלים רוצה לנסות להתרחק מהתחתית כמה שיותר כשתארח את הפועל רמת גן שנמצאת עם נקודה אחת מעל הקו האדום.

במשחקים הנוספים:

מ.ס. אשדוד תארח את מכבי פתח תקווה, הפועל רעננה תפגוש את הפועל ראשון לציון, הפועל באר שבע תארח את הפועל פתח תקווה ובדרבי של נתניה תפגוש מכבי נתניה את בית"ר טוברוק.

תגובות