נוער: 0-2 למכבי על ק"ש, ניצחון לחיפה. ההכרעה במחזור הבא. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

נוער: 0-2 למכבי על ק"ש, ניצחון לחיפה. ההכרעה במחזור הבא

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב ניצחה 0-2 את עירוני קריית שמונה, מכבי חיפה הביסה 0-3 את סקציה נס ציונה. המקום הראשון יוכרע בשבוע הבא. הפועל תל אביב הביסה 1-4 את הפועל חיפה והתקרבה משמעותית למקום השלישי, תיקו לבית"ר

המחזור ה-26 בליגת העל לנוער, ייצא לדרך הבוקר (שבת) עם המשחק המרכזי שהפגיש עירוני קריית שמונה השלישית מול מכבי תל אביב הראשונה. הצהובים התארחו באצטדיון בקריית שמונה ורשמו ניצחון 0-2 נהדר שמשאיר אותם במקום הראשון עד לשבוע הבא למשחק העונה. צ'יבוטה וארמלי כבשו.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

המשחק יצא לדרך לעיני כמה עשרות צופים, וכבר בפתיחת המשחק, מכבי תל אביב הגיעה לאיום ראשון על השער של קריית שמונה. השחקנים של זיו אריה שפתחו את המשחק בצורה נהדרת המשיכו עם הלחץ על השער ובדקה ה-43', סוהיל ארמלי העביר כדור נהדר למאוויס צ'יבוטה שהיתל בהגנת קריית שמונה וכבש מקרוב מול אלירן גבאי.

שתי דקות לאחר מכן, כשאנחנו סופרים את השניות לירדה למחצית השנייה מכבי הצליחה לעשות את השני. ארמלי בביצוע אישי נהדר פרץ מאגף הימני של השער וכבש את השער שנותן למכבי תל אביב את הניצחון במשחק קל מאוד מול קריית שמונה. במחצית השנייה הקבוצה הצפונית, החלה להתעורר והשוותה כוחות למכבי תל אביב אך לא הצליחה לכבוש שער מצמק והמשחק הסתיים בניצחון 0-2 למכבי תל אביב.

צ'יבוטה. שער נהדר שמשאיר את מכבי בפסגה
צ'יבוטה. שער נהדר שמשאיר את מכבי בפסגה © אתר רשמי מכבי תל אביב

סקציה נס ציונה 3-0 מכבי חיפה

סגנית המוליכה מכבי חיפה יצאה גם היא למשחק חוץ לפני המפגש הגדול במשחק העונה מול מכבי תל אביב במחזור הבא. הירוקים התארחו בנס ציונה אצל סקציה ולא התקשו לנצח את הקבוצה שמתחת לקו האדום. שון וייסמן, כבש את השער ראשון בדקה ה-56', הכפיל בדקה ה-68' עם בעיטת פנדל מוצלחת ושילש בדקה ה-80'. משחק נהדר של וייסמן השאיר את תמונת האליפות לאברהם אבוקרט עוד ריאלית.

 

וייסמן חוגג שלושער
וייסמן חוגג שלושער © אתר רשמי מכבי חיפה

 

במשחקים הנוספים: הפועל תל אביב הביסה 1/4 את הפועל חיפה. גיא חדידה, ערן הרשקוביץ', רוי מליקה ובראא קאסם כבשו לזכות האדומים שמתקרבים למקום השלישי. מ.ס. אשדוד גברה 1/4 על מכבי פתח תקווה. בית"ר ירושלים והפועל רמת גן נפרדו בתיקו 0/0, אבישי כהן כבש לזכות הצהובים/שחורים. הפועל רעננה ניצחה 0/2 את הפועל ראשון לציון. 

תגובות