המשבר הגדול של באיירן: צפו בפפ לועג לצוות הרפואי . צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של באיירן מינכן

המשבר הגדול של באיירן: צפו בפפ לועג לצוות הרפואי

לאחר שרופא באיירן מינכן, האנס-ווילהלם מולר-וולפארט החליט להתפטר מתפקידו יחד עם שאר חברי הצוות הרפואי של אלופת גרמניה עקב הסכסוך עם מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה, נחשף סרטון בו גווארדיולה מוחא כפיים בצורה מביישת אל עבר רופא הקבוצה לאחר פציעתו של בנעטיה

לפני שלושה ימים, התקשורת הגרמנית סערה והייתה בהלם רב עקב החלטתו של רופאה של באיירן מינכן ב/38 השנים האחרונות האנס/ווילהלם מולר/וולפארט להתפטר יחד עם כל שאר הצוות הרפואי של האלופה הגרמנית עקב סכסוך עם פפ גווארדיולה היום נחשפת אחת הסיבות המשפילות לעזיבה.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

אחרי שוולפארט והצוות שלו הואשמו על ידי גווארדיולה בהפסד הקבוצה 3-1 לפורטו ברבע גמר ליגת האלופות כיוון ששבעה שחקנים חשובים של באיירן לא לקחו חלק במשחק, החליט וולפארט להתפטר מתפקידו כשהוא לוקח איתו את הצוות הרפואי.

לפני כשבועיים, כאשר באיירן מינכן ניצחה 3-5 את באייר לברקוזן במסגרת הגביע הגרמני, בלם הבווארים, מהדי בנעטיה נפצע במשחק והוחלף, שניות ספורות לאחר הפציעה פנה פפ אל רופא הקבוצה כשהוא מוחא לו כפיים בצורה צינית ומזלזלת. פפ גווארדיולה שבחר להכחיש את ההאשמות, יצטרך להתמודד עם הסרטון שככל הנראה מציג את המציאות בצורה הכי פשוטה שיש.

צפו בפפ גווארדיולה מוחא כפיים בצורה מזלזלת לצוות הרפואי
 
תגובות