סיכום עונה ב-NBA: מי הם מצטייני העונה?. צילום: טמבלר

סיכום עונה ב-NBA: מי הם מצטייני העונה?

עוד עונה הגיעה לשלב הפלייאוף וכמדי שנה הגיע הזמן להכריז על המצטיינים של העונה הסדירה, אלה שאכזבו ואלה שציפינו מהם ליותר. משה שושן מסכם עונה סדירה ב-NBA

אז העונה הסדירה בליגת הכדורסל הטובה בעולם הסתיימה והפלייאוף כבר התחיל כאשר באיחור קל, הגיע הזמן לעשות את סיכום העונה הסדירה של פרוגי לפי שנגיע לרגע בו תוכרז האלופה החדשה.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

ה-MVP של העונה

סטפן קרי / נתן עונה ענקית שבסיומה הגיעה גולדן סטייט למקום הראשון במערב. הוא רשם ממוצעים של 23.8 נקודות ו7.7 אסיסטים למשחק ואפילו זכה בתחרות השלשות באולסטאר. בהחלט אפשר להגיד שבזכותו גולדן סטייט הגיעה לאיפה שהיא היום.

אז למה לא קרי? באמת למה לא?

בזכותו הסטייט הגיעו לאן שהגיעו?
בזכותו הסטייט הגיעו לאן שהגיעו? © טמבלר

ראסל וורסטבוק - מה יש להגיד על ווסטברוק? הגארד המטורף של אוקלוהמה סיים עונה מדהימה עם לא פחות מ-11 טריפל דאבלים לאורך כל העונה הסדירה ועם ממוצעים של 28.1 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-8.6 אסיסטים, מטורף.

אז למה לא ווסטברוק? כי אוקלומה בסופו של דבר לא הגיעה לפלייאוף ולווסטברוק היו אחוזים נמוכים מאוד בזריקות.

למרות עונה טובה, ווסטרבוק לא קלע מספיק
למרות עונה טובה, ווסטרבוק לא קלע מספיק © טמבלר

ג'יימס הארדן / האיש והזקן הביא את היוסטון רוקטס עד למקום השני במערב עם מספרים גבוהים של 27.4 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק באחוזים גבוהים מכל הטווחים פשוט ענק.

אז למה לא הארדן? בעונה רגילה הוא היה לוקח את ה-MVP בהליכה אבל על התואר מתמודדים איתו עוד שני סופרסטארים שמגיע לכל אחד מהם לא פחות.

 

הארדן. התחרות שלו היא לא קלה
הארדן. התחרות שלו היא לא קלה © טמבלר

 

ה-MVP שלנו: סטפן קרי

רוקי העונה

אנדרו וויגנס / הפורוורד שנבחר במקום ראשון בדראפט האחרון הרשים מאוד העונה במינסוטה עם 16.9 נקודות למשחק. קשה לומר שאם היה נשאר בקליבלנד היה מצליח בסוללת הכוכבים של דייויד בלאט. הוא היה מקבל פחות דקות ממה שקיבל במינסוטה למרות שהוא לא ישחק בפלייאוף הנוכחי.

אז למה לא וויגנס? מינסוטה לא הגיעו לפלייאוף, סיבה מספקת.

ניקולה מירוטיץ' / המקדוני שהגיע מריאל מדריד הישר לשיקאגו בולס, לא פחד לשחות במים העמוקים של הליגה הטובענית הזו ורשם ממוצעים של 10.2 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למרות שלווינגס היו ממוצעים טובים יותר, צריך לזכור שמירוטיץ' הביא במו ידיו ניצחונות לבולס בזמן שדרק רוז היה פצוע.

מירוטיץ'. לא פחד לצלול למים העמוקים של ה-NBA
מירוטיץ'. לא פחד לצלול למים העמוקים של ה-NBA © טמבלר

רוקי העונה שלנו: ניקולה מירוטיץ'

השחקן המאכזב של העונה

קווין לאב - לאב, שהגיע בקול תרועה לקאבס של בלאט ולברון לא הצליח לרשום את המספרים שרשם בעונות קודמות במינסוטה (26 נקודות למשחק ו-12.5 ריבאונדים) לעומת 16.4 נקודות ו-9.7 ריבאונדים למרות שהמספרים יפים בקליבלנד ציפו להרבה יותר.

לאב. השחקן המאכזב של העונה.
לאב. השחקן המאכזב של העונה. © טמבלר

המהלך החכם של השנה

הטרייד של קליבלנד על ג'יי אר סמית' / בטרייד נשלח לניו יורק ניקס, לצד השני דיון וויטרס וקליבלנד קיבלה את אימן שאמפרט בנוסף לסמית'. הטרייד שידרג את קליבלנד בצורה משמעותית, סמית' של הקאבס הרבה יותר טוב מסמית' של הניקס. הוא משחק יותר חכם, מקבל החלטות בצורה טובה יותר ואפילו את הקליעה משלוש הוא שיפר.

אז למה לא ג'יי אר סמית'? בגלל המהלך המטורף של מילווקי באקס על קארטר וויליאמס.

הטרייד של מילווקי על קארטר וויליאמס - בתחילת העונה ג'ייסון קיד עשה את אחד המהלכים היותר הזויים כביכול שנראו העונה, הוא שלח את ברנדון נייט, מנהיג, שחקן מצוין וקלעי, על קארטר וויליאמס עם אחוזים ממש לא טובים בלשון המעטה מהשלוש. בחודש האחרון של העונה קארתר וויליאמס התעורר והביא במו ידיו את מילווקי לפלייאוף ביכולת שמזכירה סופר סטאר.

אז למה לא קארטר וויליאמס? - כי אם הוא היה מגיע מתחילת השנה זה היה הרבה יותר טוב למילווקי.

So - לאחר שכל 82 המשחקים נגמרו והפלייאוף התחיל, השחקנים שהוצגו בכתבה יצטרכו להוכיח את עצמם בפלייאוף ולנסות להביא את הקבוצה שלהם הכי רחוק שיוכלו.

 

תגובות