נוער: מכבי תל אביב 2-4 מכבי חיפה, יספיק לאליפות?. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

נוער: מכבי תל אביב 2-4 מכבי חיפה, יספיק לאליפות?

ליגת העל לנוער: המחזור ה-26 יצא לדרך במשחק העונה המטורף בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. דן גלזר (43'), סוהיל ארמלי (60'), אליאל פרץ (85') ויהונתן כהן (90') כבשו לזכות הצהובים. ערן ביטון (33', 49') כבש את השערים לחיפה

המחזור ה-26 בליגת העל לנוער הגיע לנקודת השיא של העונה כולה הבוקר (שבת) במשחק המרכזי הגדול בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. משחק שככל הנראה הכריע את תמונת האליפות כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה. במשחק נהדר בקצף, הפכו חניכיו של זיו אריה יתרון של שחקניו של אברהם אבוקרט ניצחו 2-4 וכנראה הבטיחו אליפות.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

המשחק יצא לדרך בקצף לעיני כמה מאות אוהדים, מאמנים ואפילו מספר שחקנים של הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה. המשחק נפתח בקצב מהיר כאשר שתי הקבוצות ניסו למצוא את השער הראשון עם התקפות לשני הצדדים. אחרי דקות טובות יותר של הצהובים, בדקה ה-33'ערן ביטון קיבל כדור נהדר משון וייסמן ובעט כדור נהדר מ-30 מטרים הישר לחיבורים של אוחיון שלא יכל לעצור בעיטה חזקה כזו של ביטון שמעלה את הירוקים ל-1-0.

10 דקות לאחר מכן, כאשר מכבי חיפה כבר מתחילה להתגונן ולהציג משחק זהיר למדי, דן גלזר הקפיץ כדור מדויק לרחבה שמצא את מתן חוזז שהניח על החזה, הוריד לרגל וקבע את שער השיווין המהיר של מכבי תל אביב. הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה בתיקו ובמשחק לוהט. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה ומכבי חיפה עולה ליתרון. ערן ביטון ניצל שתי ניסיונות לא מוצלחים של חבריו להתקפה כשהשתלט על כדור בעט מקרוב והשלים צמד אישי נהדר.

הירוקים היו אלה שחגגו ראשונים
הירוקים היו אלה שחגגו ראשונים © אתר רשמי מכבי חיפה

היתרון שוב הלך למכבי חיפה אך שחקני המוליכה לא הורידו את הרגל מהגז כשבדקה ה-60', מאוויס צ'יבוטה העביר כדור רוחב לסוהיל ארמלי שדייק בבעיטה לשער ורשם את השיווין שמחזיר את מכבי לעניינים. מאותו שער השיווין, כנראה ששחקני מכבי חיפה לא החזיקו יותר. בדקה ה/85', המהפך הושלם באופן סופי כאשר ביצוע נהדר של יהונתן כהן בשיתוף אליאל פרץ הסתיים בשער נהדר של פרץ על סף הרחבה של בומשטיין. השער לקינוח הגיע בדקה ה-90'. יהונתן כהן ניצל כדור טועה של בומשטיין ודחק מקרוב את השער הרביעי של מכבי תל אביב, שער שפותח פער של שלוש נקודות בפסגה ואולי מעניק לצהובים את האליפות.

יהונתן כהן חוגג. מהפך נהדר של מכבי תל אביב. שווה אליפות?
יהונתן כהן חוגג. מהפך נהדר של מכבי תל אביב. שווה אליפות? © אתר רשמי מכבי תל אביב

במשחקים הנוספים:

הפועל רעננה גברה 1/2 על מכבי פתח תקווה. סקציה נס ציונה רשמה תוצאה מפתיעה במיוחד כשהביסה 1/4 את הפועל פתח תקווה בקרב תחתית. מ.ס. אשדוד גברה 2/3 על הפועל חיפה במשחק צמוד, מכבי נתניה ניצחה 1/4 את הפועל ראשון לציון, בית"ר טובורק גברה 1/3 על בית"ר ירושלים והפועל באר שבע ניצחה 1/2 את הפועל רמת גן. 

תגובות