בשישי הקרוב: הפנינג הספורט "להרגיש נגישות". צילום יחסי ציבור

בשישי הקרוב: הפנינג הספורט "להרגיש נגישות"

ביום שישי הקרוב, ייצא לדרך הפנינג הספורט המיוחד של עמותת "נגישות ישראל" בשיתוף עם הועד הפראלימפי בישראל, בו האורחים הרבים יזדהו ויחוו במקצת את שגרת חייהם של הספורטאים עם המוגבלויות שלא מוותרים

בשנים האחרונות, חוסר הנגישות ולפעמים גם חוסר הרגישות פוגע רבות באוכלוסייה גדולה מאוד בארץ. כחלק מהמטרה לנסות ולהגביר את ההזדהות עם האנשים בעלי המוגבלויות, ביום שישי הקרוב (1 במאי 2015), יתקיים הפנינג ספורט מיוחד של עמותת "נגישות ישראל" בשיתוף עם משרד התרבות והספורט, הועד הפראלימפי ועוד רבים.

© יחסי ציבור

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

בהפנינג שיערך בנמל תל אביב, יעברו המשתתפים, מתחמי התנסות מיוחדים כמו: מסלולי מכשולים בכסאות גלגלים, כדורסל כסאות גלגלים, כדורשער לעיוורים, נסיעה באופניים עם כיסוי עיניים ועוד פעולות רבות הנראות פשוטות בחיי היום יום אך יכולות להיות קשות ומסובכות כאשר לא נשלוט באופן מוחלט בכל תחום.

© יחסי ציבור

בנוסף, יערכו בהפנינג משחקי ראווה בספורט נכים בהם יקחו חלק בין היתר: קפטנית נבחרת ישראל בכדורסל נשים לשעבר, לירון כהן. מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שלמה שרף. שוער נבחרת ישראל לשעבר והפרשן בוני גינצבורג ועוד ספורטאים רבים. 

יושב ראש הועד הפאלימפי הישראלי וההתאחדות הישראלית לספורט נכים, דני בן אבו מסר: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה המתמשך עם עמותת 'נגישות ישראל'. האירוע כבר הפך למסורת ומשנה לשנה הוא מושך יותר ויותר קהל הנחשף לפעילות העמותה ולספורט הפראלימפי. אנחנו מצויים בפתחה של שנה אולימפית, שהיא מאוד קריטית עבורנו, אך מול הכנות והאימונים הקשים שיעסיקו אותנו, המאמנים והספורטאים, אנו רוצים לנצל במה זו ולקרוא לצעירים בעלי מוגבלות פיזית וליקויי ראייה להצטרף אלינו באמצעות מועדוני הספורט ברחבי הארץ שיש באפשרותנו להציע ולקחת חלק בפרויקט 'פרחי ספורט הפראלימפיים' ".

© יחסי ציבור
© יחסי ציבור
© יחסי ציבור

באותו אירוע, יחל המסע למציאת "הכוכב הבא של הספורט הפראלימפי" המאגד את הספורט התחרותי לנכים בהנחייתו של אלי אלידיסהפנינג 'להרגיש נגישות' יתקיים ביום שישי, 1 במאי 2015, בין השעות 11:00–15:00, בנמל תל אביב, הכניסה חופשית.

 

תגובות