עצוב: אשתו של ריו פרדיננד בלם ק.פ.ר נפטרה .

עצוב: אשתו של ריו פרדיננד בלם ק.פ.ר נפטרה

לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן נפטרה אתמול (שישי) רבקה אליסון אשתו של ריו פרדיננד. "הנפש התאומה שלי הלכה לעולמה הלילה" מסר פרדיננד בהודעה דרך אתר המועדון של קווינס פארק ריינג'רס

טרגדיה של ממש הסעירה הבוקר את הממלכה באנגליה. לאחר מאבק ממושך במחלת סרטן הריאות, נפטרה אשתו של ריו פרדיננד בלם ק.פ.ר, רבקה אליסון. פרדיננד הוציא הודעה דרך אתר המועדון שם סיפר על הכאב שהוא ומשפחתו חשים. "היא הייתה אמא אהובה ונהדרת לשלושת ילדינו. היא תחסר לנו כאישה, אמא, ילדה, דודה ונינה. היא תישאר בזכרוננו לעד."

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

היום בשעה 17:00 תעלה קווינס פארק ריינג'רס למשחק חוץ קשה מול ליברפול כאשר היא חייבת ניצחון כדי להישאר בתמונת ההישארות בליגה. בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה פורסם שלמשחק הערב תעלה הקבוצה עם סרטים שחורים על היד לצורך הזדהות והבעת תמיכה בריו פרדיננד ומשפחתו.

QPR TO WEAR BLACK ARMBANDS AGAINST LIVERPOOLThe QPR FC squad will wear black armbands today in the wake of the sad...

‎Posted by QPR FC on‎ שבת 2 מאי 2015

גם הקבוצות האנגליות ושחקנים רבים לא נשארו אדישים למוות הנורא והביעו את צערם ואת תמיכתם בריו ומשפחתו. כך כתב פיטר שמייכל שוער מנצ'סטר יונייטד בעבר בחשבון הטוויטר שלו: "חדשות עצובות על מותה של רבקה אליסון, אשתו של ריו פרדיננד שהלכה לעולמה. תנחומים לריו, לשולשת ילדיו ומשפחתו. RIP."

תגובות