נוער: מכבי הניפה את צלחת האליפות, פ"ת ורמת גן ירדו. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

נוער: מכבי הניפה את צלחת האליפות, פ"ת ורמת גן ירדו

ליגת העל לנוער: המחזור ה-30 של עונת 2014/15 הסתיים לו בניצחון 4-0 של סקציה נס ציונה על הפועל ראשון לציון, ובהנפה המשמחת של צלחת האליפות אצל מכבי תל אביב שגברה על טוברוק. הפועל פתח תקווה חוזרת ללאומית והפועל רמת גן נשרה באכזבה גדולה

המחזור ה-30 והאחרון לעונת 2014/15 בליגת העל לנוער, ייצא לדרך הבוקר (ש'), כשלאחר הבטחת האליפות של מכבי תל אביב במחזור הקודם, כל המתח הופנה אל עבר קרב התחתית שנסגר בשעה האחרונה באופן סופי. סקציה נס ציונה, אירחה את הפועל ראשון לציון בביתה ובמשחק חזק מאוד גברה 0/4 על היריבה והבטיחה את הישארותה בליגת העל לנוער אחרי הפסד כואב של רמת גן למכבי חיפה.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

נתחיל עם משחק ההכתרה של מכבי תל אביב שהתרחש מוקדם יותר. הצהובים שגברו בשבוע שעבר 3-0 על הפועל רמת גן בחוץ והבטיחו את האליפות, פגשו את בית"ר טוברוק למשחק הענקת צלחת האליפות לעונת 2014/15. הצהובים שפתחו את המשחק בלהט ובהתרגשות, עלו ליתרון מוקדם כבר בדקה השמינית, כשיהונתן כהן קיבל כדור ברחבה ודייק ממצב קשה במיוחד. אייל דנין, כבש צמד לזכות טוברוק ולמרות הפיגור, בדקה ה/36', מתן חוזז העביר כדור לאליאל פרץ שהשווה את תוצאה ושלח את שתי הקבוצות לחדר ההלבשה בתיקו 2-2.

בדקה ה-73', עומר הרמתי המחליף, ניצל הזדמנות מצויינת ברחבה של הקבוצה מעיר היהלומים ובבעיטה נהדרת העניק למכבי תל אביב ניצחון 2-3 ואת צלחת האליפות לעונת 2014/15.

צלחת האליפות של מכבי תל אביב
צלחת האליפות של מכבי תל אביב © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב
הצהובים חוגגים
אליפות צהובה © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב
שחקני מכבי חוגגים
שחקני מכבי חוגגים © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

כפי שכבר נאמר, משחקי קרבות התחתית היו המותחים יותר במחזור האחרון של העונה, וסקציה נס ציונה שאירחה את הפועל ראשון לציון הייתה חייבת להשיג ניצחון בתוספת מעידה של הפועל רמת גן. בדקה ה-22', נשרק פנדל מוצדק לזכות נס ציונה, גיל נחום לקח את הבעיטה והעלה את נס ציונה ל/1/0. הלחץ נמשך ושתי דקות לאחר מכן, רועי צארום העביר כדור רוחב לאמנון טדלה שבבעיטה עם העקב הכפיל את התוצאה. לפני הירידה למחצית, בדקה ה/43', מהלך מסוכן התחיל אצל טדלה שהעביר כדור לצארום אך שוער ראשון הרחיק את הכדור לרגליו של ניר שרון שכבש את השלישי. השער הרביעי והאחרון במשחק הגיע בדקה ה/64', כאשר רועי צארום השתלט על כדור וכבש שער נהדר שבזכות ההפסד 1/0 של הפועל רמת גן למכבי חיפה, משאיר את נס ציונה בליגה.

במשחקים הנוספים: הפועל חיפה גברה 3/1 על בית"ר ירושלים, הפועל רעננה הביסה 1/4 את מ.ס. אשדוד, מכבי נתניה גברה 2/3 על מחזיקה גביע המדינה לנוער, הפועל תל אביב. מכבי פתח תקווה ניצחה את הפועל באר שבע בתוצאה דומה והיורדת השנייה לליגה הלאומית, הפועל פתח תקווה הובסה 4-1 על ידי קריית שמונה.

תגובות