קאיודה חתם באוסטריה וינה, הרוש נפרד מאוהדי מכבי נתניה. קאיודה חותם על החוזה יחד עם סוכנו דודו דהאן. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של סקאוטפוש

קאיודה חתם באוסטריה וינה, הרוש נפרד מאוהדי מכבי נתניה

הקבוצה מעיר היהלומים שסגרה אמש עונה מאכזבת במיוחד נפרדה היום רשמית מהחלוץ לארי קאיודה שחתם לשלוש שנים באוסטריה וינה, ומהשוער אריאל הרוש לו היה חוזה ל-4 עונות בקבוצה ויעזוב להפועל תל אביב

מכבי נתניה סיימה אמש (שבת) את עונת 2014/15, עונת החזרה שלה לליגת העל אחרי שהייתה בעונה שעברה בליגה הלאומית כעונה מאכזבת. הצהובים של רוני לוי נפרדו בתיקו 0/0 מול הפועל חיפה. הקבוצה מעיר היהלומים שסיימה את העונה במקום התשיעי בפלייאוף התחתון עם 41 נקודות, ידעה עונה קשה לא רק מבחינת היכולת, אלא גם מהבחינה הכלכלית.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

המשכורות שעדיין לא שולמו באופן מלא לשחקני מכבי נתניה על העונה שהסתיימה אמש, עשויות להגיע לשחקנים בקרוב זאת בזכות מכירתו של החלוץ הניגרי של הצהובים לארי קאיודה לאוסטריה וינה. קאיודה, שהגיע לקבוצה לפני שנתיים סומן ככוכב גדול בנתניה ובקבוצה בנו על השחקן שיחורר רשתות בליגת העל, דבר שקרה אך לא סייע במיוחד לנתניה. 

נתניה תקבל על קאיודה שחתם ל-3 שנים בקבוצה מאוסטריה 800 אלף יורו, סכום שיוכל לעזור למועדון להרים את הראש קצת מעל המים.

כרגע בנתניה לא יודעים איך תראה העונה הבאה כיוון ששחקני סגל רבים עשויים לעזוב את הקבוצה חרף הבעיה הכלכלית הקשה שככל הנראה לא תאפשר למועדון להחזיק בחוזים של שחקנים. שחקן נוסף שיעזוב את הקבוצה וכבר סיכם בקבוצה חדשה הוא השוער אריאל הרוש שחתם בנתניה לארבע עונות רק בתחילת העונה אך שוחרר מהמועדון. הרוש, שכבר סיכם את תנאי בהפועל תל אביב שיחרר הודעת פרידה מהקבוצה ומהאוהדים שנכנסו לו ללב. איך תראה העונה הבאה של מכבי נתניה בליגת העל? לפחות כרגע אין תשובה לשאלה.

 

העונה הסתיימה וזה הזמן להיפרד. אני רוצה להודות למועדון מכבי נתניה ולקהל הנפלא והחם. זאת הייתה עונה קשה של עליות וירידות, אבל בזכות האמונה והגיבוש הנפלא של הקבוצה והקהל, נשארנו בליגה למרות כל הקשיים. אני רוצה להודות לקהל של נתניה שתמכו בי לאורך העונה, תודה לכל השחקנים הגברים שהיו שותפים למסע הקאבמק בסיבוב השני, תודה לראשי המועדון ולמאמן רוני לוי ותודה לכל החברים הקרובים שהיו שם תמיד בשבילי. תמיד תשאר לי פינה חמה בלב למכבי נתניה.

A photo posted by ariel harush (@arielharush) on

 

תגובות