הסאנדיי אקספרס מדווח: פדרו מועמד ליונייטד, צ'לסי וארסנל. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של ברצלונה

הסאנדיי אקספרס מדווח: פדרו מועמד ליונייטד, צ'לסי וארסנל

הסאנדיי אקספרס הבריטי מדווח היום (ראשון) כי שלוש הקבוצות מצמרת הפרמייר ליג מעוניינות בווינגר הימני של ברצלונה פדרו שכבש העונה שישה שערי ליגה, המנהל הספורטיבי של ברצלונה מתעקש: "פדרו לא יימכר בקיץ"

אחת ההעברות המעניינות יותר של חלון ההעברות בקיץ הקרוב היא לאו דווקא קשורה לגארת' בייל או לפאולו דיאבלה. היא קשורה לשחקן שקצת נדחק לצד בעונה האחרונה והוא הקיצוני של ברצלונה, פדרו. פדרו רודריגס שגדל בברצלונה ורק בעונה שעברה כבש 15 שערי ליגה, נדחק מעט הצידה בעקבות הגעתו של לואיס סוארס לבלאגרונה.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

אך יכול להיות שבקרוב מאוד מצבו של הווינגר הימני המעט מתוסכל ממעמדו ישתנה. הסאנדיי אקספרס הבריטי מדווח היום (ראשון) כי מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וארסנל מעוניינות לרכוש את הווינגר ומוכנות לשלם עבורו לברצלונה 24 מיליון ליש"ט.

לזכותו של פדרו יש העונה 37 הופעות ליגה אותן ערך בעיקר כמחליף אך הצליח לכבוש חמישה שערים. דיווחים אומרים כי פדרו יעזוב את ברצלונה בקיץ כיוון שלא ירצה להמשיך יותר על הספסל ואין ספק שהוא ראוי לדקות רבות יותר. המנהל הספורטיבי של ברצלונה, ארידו בראידה התייחס לשמועות סביב מעברו של פדרו ואמר: "הוא ימשיך כשחקן ברצלונה, הוא חשוב מאוד עבורנו והוא לא יעזוב."

כזכור לברצלונה קיים עונש איסור העברות אותו קיבלה מפיפ"א שיפוג רק בינואר אך גם לכך בראידה התייחס ואמר: "אני לא חושב שנשנה את דעתנו בינואר, הוא שחקן חשוב."

תגובות