מרגש: למפארד וג'רארד נפרדו מהפרמיירליג עם שערים. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר סיטי ועמוד הפייסבוק הרשמי של ליברפול

מרגש: למפארד וג'רארד נפרדו מהפרמיירליג עם שערים

שני הקשרים המוכשרים והוותיקים נפרדו מהליגה האנגלית היום (שבת) במחזור הסיום של הפרמייר ליג. למפארד כבש את שער הניצחון של סיטי ב-2-0 על סאות'המפטון, ג'רארד כבש בתבוסה 6-1 של ליברפול לסטוק

שבת מרגשת ומיוחדת במינה הסתיימה היום בפרמייר/ליג לעונת 2014/15 שניים מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של הליגה האנגלית, פרנק למפארד קשר מנצ'סטר סיטי וסטיבן ג'רארד קפטן ליברפול, נפרדו מהליגה האנגלית בה גדלו ובה שיחקו לאורך כל הקריירה.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

נתחיל עם פרנק למפארד מלך השערים בכל הזמנים של צ'לסי. הקשר שגדל בווסטהאם וממנה עבר לצ'לסי, היה אחד השחקנים החשובים והמשפיעים בהיסטוריה של הבלוז ובתקופתו אצל הכחולים, זכה בשלוש אליפיות, ובעשרה גביעים שונים. למפארד שעזב את צ'לסי בקיץ האחרון אחרי 13 שנים וחתם בניו יורק סיטי מה/MLS הושאל למנצ'סטר סיטי לחצי עונה עד שליגת הכדורגל באמריקה תפתח אך תקופת ההשאלה שלו נמשכה ובעצם סיים את דרכו בפרמייר-ליג אצל התכולים.

היום, ערך למפארד את משחקו האחרון בפרמייר-ליג, כשמנצ'סטר סיטי סגנית האלופה (צ'לסי) פגשה את סאות'המפטון. למפארד, כבש את שער היתרון של סיטי בדקה ה-31' והוחלף בדקה ה-77' כשהוא מסיים את הקריירה שלו באנגליה עם חיוך על הפנים.

למפארד מודה לאוהדים. נפרד בסטייל
למפארד מודה לאוהדים. נפרד בסטייל © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר סיטי

שחק נוסף ולא פחות משפיע באנגליה נפרד היום מהפרמייר-ליג והוא הקפטן הנצחי של ליברפול, סטיבן ג'רארד. ג'רארד, ששיחק לאורך כל הקריירה שלו בליברפול, הניף במשך 18 שנה אצל המרסיסיידרז שבעה גביעים באנגליה ועוד ארבעה גביעים אירופאים. לסטיבן ג'רארד ששיחק גם כן ב-MLS בעונה הבאה במדי הלוס אנג'לס גאלקסי, יש 689 ו-180 שערים.

לאחר פרידה מרגשת מאוד באנפילד עם מאות אלפי אוהדי ליברפול, נפרד היום ג'רארד מהקבוצה שלו במשחק האחרון שלו בפרמייר-ליג שחשב שיסתיים מעט אחרת. כשליברפול מפגרת 5-0 מול סטוק סיטי, ג'רארד בפעולה נהדרת כבש את שערו האחרון במדי האדומים שער פרידה שיזכר רבות בעיקר בגלל ההפסד המשפיל 6-1 בסיום.

ג'רארד. כבש עשר ניחומים במשחקו האחרון
ג'רארד. כבש עשר ניחומים במשחקו האחרון © עמוד הפייסבוק הרשמי של ליברפול

שחקן נוסף שלא ישחק בפרמייר-ליג בעונה הבאה הוא עוד סמל של צ'לסי, דידייה דרוגבה שחזר לבלוז בקיץ והצהיר שיסיים את הקריירה שלו בקבוצה אך לא זכה לדקות משחק רבות בעונת האליפות הנהדרת של צ'לסי וככל הנראה יעבור גם כן ל-MLS בעונה הבאה כשיש סביבו התעניינות ממספר קבוצות. 

תגובות