הלם: ריו פרדיננד הודיע על פרישה ממשחק פעיל. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של ריו פרדיננד

הלם: ריו פרדיננד הודיע על פרישה ממשחק פעיל

הבלם בן ה-36 ששכל את אשתו בתחילת החודש, ושוחרר לפני שלושה ימים מקווינס פארק ריינג'רס הכריז על פרישה ממשחק פעיל. במשך הקריירה, זכה בשישה אליפויות וב-12 גביעים

סערה בממלכה. הלם גדול הכה היום (ש') את בריטינה כאשר ריו פרדיננד (36) הכריז על פרישה ממשחק פעיל. הבלם ששיחק בעונה האחרונות בק.פ.ר שנשרה בשבוע שעבר לליגת המשנה באנגליה ושוחרר מהקבוצה לפני שלושה ימים הכריז על פרישה. פרדיננד כזכור שכל את אישתו רבקה פרדיננד בתחילת החודש.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

פרדיננד, החל את הקריירה שלו כשגדל בווסטהאם יונייטד ממנה הושאל לבורנמות', בשנת 2000 חתם בלידס יונייטד בה שיחק שנתיים והציג יכולת גבוה במיוחד גם במדי הנבחרת הלאומית של אנגליה. בשנת 2002, מנצ'סטר יונייטד שילמה עבורו 30 מיליון פאונד. במשך תקופתו בשדים האדומים היה פרדיננד אחד השחקנים החשובים של הקבוצה ובמשך 12 שנים ביונייטד זכה פרדיננד בשש אליפויות פרמייר-ליג וב-12 גביעים באנגליה ובשאר העולם.

פרדיננד במדי מנצ'סטר יונייטד
פרדיננד במדי מנצ'סטר יונייטד © עמוד הפייסבוק הרשמי של ריו פרדיננד

בהודעה שהוציא לתקשורת מסר פרדיננד: "אחרי 18 שנים בתור מקצוען אני מרגיש שזה הזמן הנכון לפרוש מהמשחק שאני כל כך אוהב. כילד רק חלמתי על לשחק בקבוצה הבוגרת של ווסטהאם, משם המשכתי להיות שחקן בלידס ולא דמיינתי שאזכה בליגת האלופות עם מנצ'סטר יונייטד. לסיים את הקריירה שלי עם הארי רדנאפ בק.פ.ר הייתה מרגשת, הרגשתי שסגרתי מעגל".

 

תגובות