זעזוע במכבי תל אביב: פאקו אייסטראן לא ימשיך כמאמן . צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

זעזוע במכבי תל אביב: פאקו אייסטראן לא ימשיך כמאמן

במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ב'), לפני דקות אחדות בקריית שלום, הודיעו מרטין ביין, ג'ורדי קרויף ופאקו אייסטראן על סיום תפקידו של הבאסקי כמאמן הקבוצה לאחר פחות מעונה למרות זכייה בטרבל

זה היה באוויר הרבה זמן אבל רק עכשיו קיבל את החותמת הסופית, פאקו אייסטראן לא ימשיך במכבי תל אביב. במסיבת עיתונאים דחופה שכונסה לפני דקות אחדות, הודיע המאמן הבאסקי על סיום תפקידו כמאמן הטרבליסיטית. פאקו: "היה לי כאן מסע נפלא, עמדתי בכל המטרות שהמועדון הציב לי".

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

אייסטראן שהגיע למכבי תל אביב לאחר עזיבתו של אוסקר גרסיה (שהיה בתפקיד למשך שלושה חודשים בלבד), הגיע כהימור שלבסוף התברר כמוצלח. הסיבה לעזיבתו למרות ההצלחה, היא ככל הנראה בגלל שג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי, בניגוד לשאר חברי ההנהלה לא רצה לראות את פאקו ממשיך על הקווים של מכבי גם בעונה הבאה.

העונה הנוכחית כאמור, הסתיימה בכל השגת המטרות של פאקו - זכייה בשלושת התארים. אך לא הכל הלך חלק בעונה הזאת. עדן בן בסט, שהיה אמור להיות החלוץ המרכזי של הקבוצה העונה, כמעט ולא ראה דקות משחק כשפאקו הגיע לקבוצה, לבסוף הוא קיבל מעט יותר דקות, בהן לא הצליח לספק את התפוקה שצופתה ממנו. בנוסף, מכבי תל אביב לא הציגה יכולת מדהימה העונה, אלא רק טובה מעט מיריבותיה. למרות פערי התקציב, קבוצתו של פאקו לא הצליחה לפתוח את הפער מיריבותיה יותר מאשר היה בעונה הקודמת. עם זאת, בזכות הזכייה בשלושת התארים, בהחלט אפשר לומר שפאקו לא עוזב את המועדון בטעם מר.

תגובות