רפא בניטס חתם והוצג כמאמנה החדש של ריאל מדריד. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד

רפא בניטס חתם והוצג כמאמנה החדש של ריאל מדריד

"המלצר הספרדי השמן" שהדריך בשנתיים האחרונות את נאפולי מהסרייה A, מונה והוצג באופן רשמי כמאמנה החדש של ריאל מדריד. המאמן שהדריך בעבר את ליברפול, אינטר וצ'לסי זכה בליגת האלופות ובגביע הליגה האירופית

בריאל מדריד מתחיל עידן חדש, היום (רביעי) כשהמאמן החדש, רפא בניטס חתם לשלוש שנים והוצג במסיבת עיתונאים חגיגית בסנטיאגו ברנבאו. בניטס, שאימן בשנתיים האחרונות את נאפולי, עימה זכה בגביע האיטלקי בעונה שעברה רשם תקופה מוצלחת במיוחד וביום ראשון האחרון נפרד מהחברים והצוות באזורי.

בניטס, שב הביתה
בניטס, שב הביתה © עמוד הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

בניטס, מדרידאי מלידה החל את קריירת המשחק שלו בריאל מדריד קסטיליה אי שם בשנות ה-90 אך לא זכה להצלחה רבה כשחקן. גם את קריית האימון שלו התחיל בקסטיליה עימה זכה בשני אליפויות של הליגה השנייה בספרד ודאבל בליגת הנוער. 

במשך 7 שנים הדריך בניטס את ליברפול כשעבד יחד עם פאקו אייסטארן (מאמן מכבי תל אביב לשעבר). עם ליברפול, זכה בגביע ליגת האלופות, הסופר קאפ, הגביע האנגלי ומגן הצדקה של אנגליה. לצערו של בניטס, נדבקה לו סטיגמה של מאמן כושל למרות זכיות בתארים בקבוצות שונות, ולאחר זכייה עם צ'לסי בגביע הליגה האירופית בשנת 2012, פוטר מתפקידו.

בניטס שחתם לשלוש עונות בריאל מדריד אחרי שקודמו בתפקיד (קרלו אנצ'לוטי) נכשל בעונה ללא תארים, יקווה להחזיר את הגאווה לעיר הבירה של ספרד ואולי לקרוא תיגר על אליפות של ברצלונה בעונה הבאה שהתהיה פגיעה עקב עונש ההעברות הקשה. אחד המועמדים שהוזכר לאחרונה לבלאנקוס הוא שחקנו של רפא בניטס, ואקס ריאל מדריד לשעבר גונזאלו היגוואין.

תגובות