אילו קבוצות תפגוש מכבי תל אביב באוסטריה?. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

אילו קבוצות תפגוש מכבי תל אביב באוסטריה?

הטברליסטית, יחד עם מאמנה החדש סלבישה יוקאנוביץ' תצא ביום ראשון הקרוב למחנה אימונים בן עשרה ימים באוסטריה, כחלק מההכנות לקראת מוקדמות ליגת האלופות ולקראת עונת 2015/16 מי יהיו היריבות של האלופה?

הטרבליסטית מכבי תל אביב, תצא ביום ראשון הקרוב למחנה אימונים באוסטריה יחד עם המאמן החדש של הקבוצה, הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' ויחד עם שחקני הסגל הנרחב ועם ברק בדש שחתם על חוזה חדש לשנתיים ובן רייכרט שחזר מהשאלה בהפועל תל אביב והצטרף רשמית לאימוני הקבוצה.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

כבר ביום השלישי של המחנה, תקיים מכבי תל אביב את משחק האימון הראשון שלה (30.6) כשתפגוש את ווזדובץ' בלגרד מהליגה הסרבית. ווזדובץ', סיימה את העונה במקום ה/12 בליגה הסרבית. במשחק האימון השני של מכבי (3.7) היא תפגוש את דיוסגיורי מהליגה ההונגרית. דיוסגיורי סיימה את העונה האחרונה במרכז הטבלה בהונגריה במקום השביעי.

היריבה האחרונה של מכבי תל אביב במחנה האימון (7.7) תהיה אנז'י מחצ'קאלה הרוסית. אנז'י, שהייתה אחת הקבוצות העשירות ביותר בכדורגל הרוסי הכריזה בתחילת עונת 2013/14 על צמצום משעמותי של תקציב הקבוצה שהוביל אותה עד למקום האחרון בליגה הרוסית והיא נשרה לליגה השנייה. אחרי עונה אחת בליגה השנייה, הצליחה אנז'י להגיע למקום השני ואת העונה הבאה תפתח בליגה הבכירה.

ג'ורדי קרויף, מרטין ביין וסלבישה יוקאנוביץ' עדיין מנסים לקדם את נושא הרכש של הקבוצה לקראת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות בו יפגשו את היברניאנס ממלטה. כשהקשרים עם אלי דסה מגן בית"ר ירושלים נמשכים ובקבוצה מעוניינים להתחזק בעוד שחקן זר. 

תגובות