היסטוריה: הפועל ירושלים זכתה באליפות ליגת ווינר סל. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מנהלת ליגת העל בכדורסל

היסטוריה: הפועל ירושלים זכתה באליפות ליגת ווינר סל

הקבוצה של דני פרנקו רשמה אמש (חמישי) היסטוריה כשזכתה באליפות המדינה בכדורסל בפעם הראשונה בתולדותיה לאחר 2 ניצחונות על הפועל אילת בסדרת הגמר, את הירושלמים בארנה ליוו 11 אלף אוהדים

כמה זמן הם חיכו לזה, התכוננו, ציפו והפעם זה הלך להם ובגדול - הפועל ירושלים יצאה מסטיגמת הקבוצה שלעולם לא תניף צלחת, לעונה ענקית עם 9 ניצחונות רצופים בפלייאוף וזכתה באליפות ליגת ווינר סל לעונת 2014/15  אחרי הניצחונות על הפועל אילת.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

את הפועל ירושלים הוביל כל העונה אקס מכבי תל אביב, הקפטן לשעבר ליאור אליהו עם עונה מטורפת וזכיה בתואר ה-MVP של הליגה מהצד השני, אילת נלחמו על כל כדור וניסו לעשות את הבלתי יאמן הם כבר הובילו ב-10 הפרש אבל ירושלים עם ריצת 27:9 גמרו את הסיפור ושלחו הרבה אוהדים בכל רחבי הארץ לצאת לחגוג.

אליהו חוגג בטירוף, עונה נהדרת לאקס מכבי
אליהו חוגג בטירוף, עונה נהדרת לאקס מכבי © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנהלת ליגת העל בכדורסל

את הרבע הראשון אילת פתחה טוב וכבר הובילה בשש, ירושלים לא איבדו את עצמם וברייסי רייט, שהיה נהדר השאיר אותם במשחק עם ערב נהדר של 9/7 מהשדה, משחק הגמר היה החותמת הסופית ליכולת היציבה והגבוהה שרייט הציג במשך כל העונה. ברבע השני ליאור אליהו, יותם הלפרין ודונטה סמית' נכנסו לעניינים אבל אילת המשיכו להלחם עם ריבאוני התקפה מצוינים של אלישי כדיר שעשו לא מעט בלאגן לירושלים. המחצית הראשונה נסגרה בהפרש שמונה נקודות לאילת.

הלפרין תפס קצב
הלפרין תפס קצב © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנהלת ליגת העל בכדורסל
גם סמית' נכנס לעניינים
גם סמית' נכנס לעניינים © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנהלת ליגת העל בכדורסל

הרבע השלישי היה נקודת השבירה של הדרומיים, סמית' ורייט עשו בהגנה של אילת כרצונם והחזירו את ההובלה להפועל, ברבע הרביעי הקהל האדום דחף את הקבוצה שלו ובאילת נכנעו לאנרגיות ולטירוף של השחקנים והקהל, בסיום המשחק הירושלמים התחילו בחגיגות אחרי ניצחון 80:65, דני פרנקו נבחר למאמן העונה.

בסיומה של עונה נהדרת, פרנקו נבחר למאמן העונה
בסיומה של עונה נהדרת, פרנקו נבחר למאמן העונה © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנהלת ליגת העל בכדורסל

 

 



תגובות