פארגוואי מכה שנית: סיכום שלב רבע הגמר בקופה אמריקה. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של התא

פארגוואי מכה שנית: סיכום שלב רבע הגמר בקופה אמריקה

קופה אמריקה 2015: גררו כבש, קאבני הרוחק, איסלה הושיע ומסי...טוב נו מסי. הגיע הזמן לסכם את שלב רבע הגמר בקופה אמריקה 2015 לקראת החצי המותח!

הקופה אמריקה 2015, לא הפסיקה להפתיע אותנו: שערוריות, ניצחנות מפתיעים, הדחות מוזרות וגם מעט אכזבות. אז מה היה לנו השבוע ברבע הגמר: 18 פנדלים, 2 הרחקות, שלושער אחד ודויד אוספינה. אז נתחיל.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

צ'ילה Vs אורגוואי

אז אמשיך באותו קו שלפיו אני מנתח את הקופה אמריקה. צ'ילה היא הנבחרת הכי טובה בטורניר!!! אז נכון, היא ניצחה רק 1-0 את אורגוואי אבל, היא תקפה לאורך כל המשחק ושיחקה אחד עם השני כקבוצה. לאורך כל המשחק היא לא הצילחה לכבוש אבל בדקה ה-81' איסלה הקפיץ אלפי צ'יליאנים ביציעים. אורגוואי מנגד עשתה את מה שמוטל עליה, התגוננה. לאורך כל המשחק היא התגוננה בעוד צ'ילה תקפה. אבל לצערנו התוצאה היא לא מה שנזכור מהמשחק אלא את ההרחקה של קבאני לאחר שגונאסלו חארה דחף לא אצבע ל...אגב, בעקבות הפעולה הוא שוחרר מקבוצותו, מיינץ והורחק משלושה משחקים כלומר לא ישחק בשתי המשחקים או משחק אחד בטורניר הבינלאומי הבא של נבחרתו. המקרה הזה רק מקשה יותר על אדניסון קבאני לאחר שאביו דרס למוות רוכב אופנוע. בספו של דבר ללא קשר להרחקות הנבחרת הטובה יותר ניצחה, ועכשיו צ'ילה מתכוננת למשחק מול פרו כאשר היא פייבוריטית על פניה.

הרגע המשעשע ביותר בקופה אמריקה 2015
הרגע המשעשע ביותר בקופה אמריקה 2015 © טמבלר

 

פרו Vs בוליביה

המשחק הפחות מעניין ברבע הפגיש את פרו ובוליביה. דווקא המשחק הכי פחות מעניין סיפק לנו את התוצאה הגבוהה ביותר. בולביה הנבחרת החלשה יותר קוותה להגיע לפנדלים ואולי לחצי הגמר אבל חוסה פאולו גררו, שחקנה של פלמנגו הברזיאלית, כבש צמד תוך 25 דקות. בהמשך המשחק כבש שער נוסף והפך לכובש המצטיין עד כה בטורניר יחד עם ארתורו וידאל שכבשו שלושה שערים כל אחד. כדאי לציין שגררו היה גם מלך השערים של הטורניר הקודם עם 5 שערים וגם אז כבש שלושער במשחק על המקומות שלישי - רביעי.

המשחק היה בשליטת פרו והיא עשתה כל שעולה על רוחה. בנוגע למשחק הבא של פרו, היא מגיעה כאנדרדוג אבל צריך לזכור שצ'ילה מגיעה ללא חארה המורחקו בנוסף, ארתורו וידאל לא מוצא את עצמו מאז תאונת הדרכים. כל זה יכול להשפיע לרעה על צ'ילה. חייבים גם לזכור שלפרו יש שחקנים טובים מאוד כמו: גררו, פיזארו, פרפן וחאון וארגס.

ארגנטינה Vs קולומביה

המשחק המעניין ביותר שהפגיש את מסי וחאמס רודריגס. אבל דווקא הם לא הכוכבים של המשחק הזה. השחקן המצטיין של המשחק הוא ללא ספק דויד אוספינה, שוערה של ארסנל וקולמביה. אוספינה לא הפסיק לעצור את ארגנטינה. אחת ההצלות כללה נגיחה של מסי מול כביכול שער ריק והצלות בדקות האחרונת של המשחק שהלך בסופו לבעיטות הכרעה. קולמביה צריכה להודות לאוספינה כי בלעדיו המשחק היה נראה אחרת לגמרי. ארגנטינה מצדה עשתה הכל נכון, תקפה והגיעה למצבים טובים מאוד. אך עדיין אי אפשר להגיד שמסי תורם באופן ישיר למשחק של ארגנטיה. הוא כבש בכל הטורניר שער אחד בלבד וגם השער הזה הגיע מפנדל. אני חושב שהעובדה הזאת בעצם מצביעה על כמה מסי לא טוב בארגטינה ואת הבדלי הרמות שלו בין ברצלונה לבין הנבחרת. לכן, אני עדיין שואל האם הוא השחקן הטוב ביותר בעולם?

 

אוספינה, הצגת כדורגל לא הספיקה להשארת קולומביה
אוספינה, הצגת כדורגל לא הספיקה להשארת קולומביה © טמבלר

 

ברזיל Vs פארגוואי

אם רוצים שחזור של הקופה הקודמת המשחק הזה משתחזר באופן כמעט מדויק. גם לפני ארבע שנים נפגשו ברזיל ופארגוואי ברבע הגמר וגם אז המשחק עבר לבעיטות הכרעה. לפני ארבע שנים זה נגמר ב-2-0 בפנדלים לזכות פארגוואי. השנה גם כן המשחק עבר לבעיטות הכרעה. אבל לפני כן היה לנו משחק. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד אפשר להתענג רק על השער של רובניו במחצית הראשונה שהגיע לאחר התקפה יפה של ברזיל שכללה חילופי מסירות וכדור רוחב שטוח ויפה שהגיע לרוביניו. לאחר 90 דקות של כדורגל לא טוב עוברים לפנדלים. ואכן, ברזיל המשיכה את המסורת מהקופה בארגנטינה והחמיצה שני פנדלים: אברטון ריביירו (אל/האלי דובאי) ודאגלס קוסטה (שאחטר דונייצק). בנוגע לפארגוואי, פארגוואי יכולה להיות מאוד שמחה מהתוצאה והמעובדה שהיא בחצי הגמר אבל, בחצי הגמר היא תפגוש קבוצה מצויינת שמשחקת הרבה יותר טוב והרבה יותר מוכשרת ממנה. אני מאמין שבסופו של דבר ארגנטינה תגבור על פארגוואי בלי שום בעיה ותעלה לגמר.

אז בואו נסכם, היה לנו רבע גמר אדיר שכלל פנדלים רבים, הרחקות מעוררות מחלוקת והפתעות רבות.

המשחקים הבאים:

צ'ילה - פרו: 30.6 (2:30 לפנות בוקר, ספורט 5).

ארגנטינה - פארגוואי: 1.7 (2:30 לפנות בוקר, ספורט 5).

 

 

תגובות