בית"ר ירושלים במוק' הליגה האירופית: "נגיע מוכנים". צילום: אתר רשמי בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים במוק' הליגה האירופית: "נגיע מוכנים"

הקבוצה מהבירה שיצאה לקזחסטן במסע ארוך לקראת המפגש הראשון במוקדמות הליגה האירופית מול אורדבאסי שימקנט ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים, הקפטן: "נגיע מוכנים וניתן הכל בכדי להוציא תוצאה טובה".

סף הריגוש בבית"ר ירושלים שחזר בגדול בתקופה האחרונה ממשיך לעלות כשהקבוצה תפגוש מחר (חמישי, 15:00) את אורדבאסי שימקנט הקזחית במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית ולמעשה תחזור לשחק במפעל אירופי אחרי שבע שנים.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

בבית"ר ירושלים לא היה זמן רב להתכונן למפגש הראשון וכמו בכל קיץ גם הפעם בקבוצה מהבירה היו שינויים דרסטיים כאשר סלובודאן דראפיץ' מונה לתפקיד המאמן, מספר שחקנים חשובים ובראשם הקפטן אופיר קריאף עזבו ודובב גבאי, לירוי צעירי, נס זמיר, אורי מגבו ודניאל אסקלינג חתמו. 

הבוקר (רביעי), ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר המאמן החדש דראפיץ' על המפגש מחר יחד עם הקפטן דושאן מאטוביץ' וכנראה שבבית"ר קיימת אופטימיות להוציא תוצאה טובה בקזחסטן ולמשוך את ההכרעה לטדי. "אורדבאסי שימקנט קבוצה טובה וחזקה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. כל קבוצה משחקת עם 11 שחקנים לכן ההתעסקות במי משחק לא רלוונטית. נעשה הכל הכי טוב שאנחנו יכולים כדי להעביר את ההכרעה למגרש הביתי שלנו בירושלים".

השחקנים מונפים באימון הפתיחה, ההכרעה בטדי?
השחקנים מונפים באימון הפתיחה, ההכרעה בטדי? © ליאת אבשלומי

הקפטן דושאן מאטוביץ' אמר: "נגיע מוכנים וניתן הכל בכדי להוציא תוצאה טובה". הערב תקיים הקבוצה אימון מסכם באצטדיון בו יערך המשחק. דראפיץ', נוטה לפתוח עם דובב גבאי כחלוץ בודד בחוד של הקבוצה כאשר בהגנה יפתח תומר ירוחם שיחליף את אלי דסה הפצוע. בקישור יערכו בכורה אורי מגבו ולירוי צעירי שישחקו לצידו של קלאודמיר פריירה.

פריירה, הברזילאי פותח עונה שנייה במועדון
פריירה, הברזילאי פותח עונה שנייה במועדון © ליאת אבשלומי
תגובות