העברות: מילאן מחזקת את החוד, פלקאו מצא בית חדש. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של ליברפול

העברות: מילאן מחזקת את החוד, פלקאו מצא בית חדש

הרוסונרי ממשיכים להתחזק, אל טיגרה מצא בית חדש בפרמייר ליג, שחטאר נפרדת משני יהלומים, הסמל של צ'לסי חוצה את הכביש, דמארי חוזר לאוסטריה, מכבי חיפה נפרדת מראיוס, וגם: השמועות החמות ביותר בעולם הכדורגל – מי תהיה הקבוצה הבאה של פוגבה?

חלוץ ההעברות של קיץ 2015/16 כבר נפתח וכרגע עדיין אין לנו העברות גדולות ששברו את השוק. מילאן מחזקת את חוד ההתקפה, רדמאל פלקאו מצא בית חדש ומה קורה בגזרת השמועות?

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

העברות:

מילאן שסיימה את העונה בליגה האיטלקית במקום העשירי והחתימה את המאמן סינישה מיכאילוביץ', ממשיכה להתחזק. אנדראה ברטולאצ'י - ששיחק בעונה האחרונה בג'ינואה במדיה כבש שישה שערים והוסיף שמונה בישולים נרכש תמורת 14 מיליון פאונד.

ברטולאצ'י, רכש מבטיח למילאן
ברטולאצ'י, רכש מבטיח למילאן © עמוד הפייסבוק הרשמי של מילאן

קרלוס באקה - השחקן הגדול ביותר שמילאן יכלה לשים עליו את ידה הוא ללא ספק קרלוס באקה. הקולומביאני שהצטיין במדי סיביליה בעונה האחרונה כשכבש 20 שערי ליגה וכבש שבעה שערים בליגה האירופית, נרכש תמורת 30 מיליון אירו. באקה, שהיה מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, טוטנהאם וארסנל, בחר במילאן, שאף שלחה רופא לקולומביה כדי להעביר אותו בדיקות רפואיות, ולזרז את הליך החתימה.

לואיז אדריאנוהברזילאי של שחטאר דונייצק ונבחרת ברזיל, מצטרף גם כן לחוד ההתקפה החדש שבונה מיכאילוביץ'. אדריאנו כבש העונה 21 שערים, אליהם הוסיף 13 בישולים ונרכש משחטאר תמורת 8 מיליון פאונד.

אדריאנו, ישתף פעולה עם באקה בעונה הבאה
אדריאנו, ישתף פעולה עם באקה בעונה הבאה © עמוד הפייסבוק הרשמי של מילאן

אחד החלוצים המאכזבים של עונת 2014/15 רדאמל פלקאו, עובר בהשאלה ממונאקו לצ'לסי. בעונה שעברה, החלוץ הקולומביאני הצליח למצוא את הרשת רק ארבעה פעמים ב/26 משחקים במנצ'סטר יונייטד. למרות היכולת הרעה, ז'וז'ה מוריניו מאמין בחלוץ שעד לא מזמן נחשב לאחד הטובים בעולם.

פלקאו יחזור לעצמו בצ'לסי?
פלקאו יחזור לעצמו בצ'לסי? © עמוד הפייסבוק הרשמי של צ'לסי

פטר צ'ך, סמל ענק בצ'לסי, חצה את הכביש ועבר ליריבה העירונית – ארסנל. שוער הצ'כי עוזב את צ'לסי אחרי 493 הופעות בין הקורות, ארבע אליפויות וגביעים, זכייה בליגת האלופות וזכייה בליגה האירופית.

צ'ך, אחד הסמלים הגדולים עובר לארסנל
צ'ך, אחד הסמלים הגדולים עובר לארסנל © עמוד הפייסבוק הרשמי של ארסנל

הבלם הברזילאי מירנדה, עבר לאינטר ששילמה עבורו 6.5 מיליון פאונד לאתלטיקו מדריד. מירנדה, ששיחק בארבע השנים האחרונות אצל הקולוצ'ונרוס זכה באליפות, בליגה האירופית ובגביע הספרדי.

אדיל רמי, ששיחק בשנה האחרונה במילאן, מצטרף לסביליה. רמי בן ה-30 שיחק בעברו בליגה הספרדית במדי ולנסיה.

מגנה הימיני של סאות'מהפטון נתניאל קליין, חתם בליברפול לאחר שחוזר גם על ידי מנצ'סטר יונייטד. המרסיסיידרז שילמו עבורו 12.5 מיליון פאונד.

קליין, העדיף את ליברפול על פני יונייטד
קליין, העדיף את ליברפול על פני יונייטד © עמוד הפייסבוק הרשמי של ליברפול

קשרה השמאלי של שחטאר דונייצק ונבחרת ברזיל, דאגלס קוסטה מצטרף לבאיירן מינכן. הבריזלאי שהיה מבוקש גם בצ'לסי חתם בסופו של דבר אצל הבווארים ששילמו עבורו 21 מיליון פאונד לאוקראינים.

עומר דמארי חוזר לאוסטריה. לאחר חצי עונה פושרת בליגת המשנה בגרמניה, החלוץ בן ה/26 מצטרף לרד בול זלצבורג אלופת אוסטריה. כזכור דמארי שיחק במחצית הראשונה של העונה באוסטריה וינה, שם כבש שמונה שערים ב-13 משחקים.

דמארי, חוזר לאוסטריה בתקווה לעונה טובה יותר
דמארי, חוזר לאוסטריה בתקווה לעונה טובה יותר © עמוד הפייסבוק הרשמי של רד בול זלצבורג

שמועות:

סאגת פול פוגבה מסרבת להסתיים. יובנטוס הודיעה כי לא תמכור את הקשר בן ה/22 לברצלונה הקיץ ותעביר אותו לקבוצה בחודש ינואר. למרות זאת, כלי תקשורת בעולם ממשיכים לדווח כי הסאגה רחוקה מלהסתיים.

עוד עסקה שממשיכה להסתבך היא עסקת העברתו של דויד דה חאה שוערה של מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד. הספרדי בן ה-24 מבוקש אצל הבלאנקוס, אך ראשי היונייטד מנסים לטרפד את העסקה ולשכנע את דה חאה לחתום על חוזה חדש ולהישאר באנגליה לעונה נוספת.

ארדה טוראן יעזוב הקיץ את אתלטיקו מדריד זה סופי. הטורקי בן ה-28 אמר שהוא רוצה לעבור לפרמייר ליג, ונראה כי הוא מתקרב למנצ'סטר יונייטד כשגם צ'לסי בתמונה. למרות חלום הפרמייר-ליג, דיווחים שונים קושרים את ארדה גם לברצלונה.

 
 

 

תגובות