בן שהר חוזר לארץ, מדים חדשים לחיפה ועוד ליגיונר בבלגיה. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

בן שהר חוזר לארץ, מדים חדשים לחיפה ועוד ליגיונר בבלגיה

אחרי שבילה ב-10 מועדונים שונים ברחבי אירופה וארבע שנים מאז שיחק בישראל, בן שהר חוזר לארץ כשסיכם במדי הפועל באר שבע לשלוש שנים. מכבי חיפה מציגה תלבושת חדשה לעונת 15/16 ומי הליגיונר החדש שישחק בליגת האלופות בעונה הבאה?

בן שהר ידוע כאחד הליגיונרים הלא יוצלחים של ישראל באירופה. החלוץ בן ה/25, עבר ב/10 מועדונים שונים ברחבי יבשת אירופה במהלך הקריירה שלו (דבר שאפילו כדורגלנים ותיקים לא עשו) וברוב המקרים ידע כישלונות מאשר הצלחות. דווקא בעונה שעברה, הדברים הסתדרו לו כשהיה חלק חשוב מווילם II ההולנדית אך בסופו של דבר הוא לא נשאר בקבוצה עקב מחלוקות כספיות.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

העונה הטובה של שהר בליגה ההולנדית בסיומה רשם שבעה שערים ב-33 הופעות וגם נבחר לשחקן מצטיין בשני מחזורים בליגה בהולנד, לא נעלמה מעיניי ראשי הקבוצות הגדולות של ליגת העל שרצו לשים עליו את ידם בעיקר אחרי הופעה מרשימה במדי הנבחרת נגד בלגיה.

המירוץ על החלוץ החל ומכבי תל אביב כמו תמיד הייתה הראשונה שגיששה והעבירה מסרים לשחקן. מכבי חיפה והפועל תל אביב הצטרפו גם כן למירוץ כשהגישו הצעות לחלוץ שדרש יותר אך לבסוף הפרויקט של אלונה ברקת והפועל באר שבע זכה בשהר שיחתום לשלוש שנים וירוויח 390 אלף דולר.

המשבצות חזרו לאופנה: מכבי חיפה הציגה את המדים החדשים

מכבי חיפה של רוני לוי ממשיכה את הכנותיה לעונת 2015/16 ואחרי שערכה משחק אימון ראשון בו ניצחה 1/0 את נצרת עילית היא מציגה את המדים החדשים שלה. לסגל של לוי הצטרפו הקיץ רק שני שחקני רכש, ניקולה דרניצ'יץ' המונטנגרי והמגן הצעיר סאן מנחם כשכרגע קיימת אכזבת במצבת שחקני החיזוק לעונה הקרובה.

אחרי שנים בהן מכבי חיפה התאפיינה בתלבושות הפסים שהיו מיוצרות עבורה, חברת נייקי המלבישה הרשמית של המועדון יצרה מדים מיוחדים עם משבצות. מה שבטוח, לא משנה מי ילבש את המדים של חיפה בעונה הבאה, הוא יראה מעניין במיוחד.

יוסי בניון עם המדים החדשים של מכבי חיפה
יוסי בניון עם המדים החדשים של מכבי חיפה © אתר רשמי מכבי חיפה

ליגיונר חדש בבלגיה - חאתם עבד אלחמיד חתם בגנט

ליגיונר חדש מצטרף לליגה הבלגית, אחרי שהיום (רביעי) חאתם עבד אלחמיד קשרה של דינמו בוקרשט בחצי העונה האחרונה נרכש על ידי אלופת הליגה הבלגית גנט וחתם בקבוצה באמצעות סוכנו דודו דהאן. אלחמיד ששיחק בעבר במ.ס. אשדוד ועזב אותה בחודש ינואר ביסס את מעמדו במהרה בחצי עונה מוצלחת בליגה הרומנית, והחל מהעונה הבאה ישתף פעולה עם קני סייף ורמי גרשון בגנט וישחק עמם יחד בליגת האלופות.

אלחמיד יחד עם דודו דהאן באצטדיון של גנט, ישראלי חמישי בבלגיה
אלחמיד יחד עם דודו דהאן באצטדיון של גנט, ישראלי חמישי בבלגיה © חשבון הפייסבוק של חאתם אלחמיד
תגובות