הערב: הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים במוקדמות אירופה. צילום: אתר רשמי בית"ר ירושלים

הערב: הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים במוקדמות אירופה

הקבוצה מהדרום תארח את היריבה השיווצרית באצטדיון טדי, הקבוצה מהבירה יצאה למשחק החוץ בבלגיה וזכתה לתמיכה מרגשת במיוחד עם הצטרפותם של מאות אוהדים

הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים יערכו הערב (חמישי) את משחקיהן במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית כשלבית"ר ירושלים יהיה זה המשחק השני במוקדמות ולהפועל באר שבע שחזרה ממחנה האימונים יהיה זה המשחק הרשמי הראשון העונה.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

הפועל באר שבע Vs פ.צ. ת'ון

נתחיל עם המשחק הראשון מבין השניים, הפועל באר שבע אחת הקבוצות המעניינות ביותר לקראת העונה הבאה שביצעה רכש כוכבים מרשים במיוחד תארח באצטדיון טדי שבירושלים (20:00) את פ.צ. ת'ון מהליגה השוויצרית יחד עם הליגיונר שלה ואקס באר שבע, לוטם זינו.

חניכיו של ברק בכר יגיעו למשחק עם תמיכה מרשימה במיוחד של אלפי אוהדים שיגיעו לצבוע את טדי באדום. המשחק הראשון צפוי להיות קשה שכן ת'ון מסתמנת כקבוצה טובה יותר בניגוד לבאר שבע שתגיע עם שחקני רכש רבים ומאמן חדש ויש חשש שהקבוצה עדיין לא מחוברת מספיק. במסיבת העיתונאים שהתקיימה אמש לקראת המשחק אמר בכר: "התרשמתי מאוד גם מחדר ההלבשה וגם מהשחקנים באופן מקצועי ואני מרגיש שיפור גדול. אני מאמין שכבר מחר ייראו את זה נגד קבוצה טובה שסיימה במקום הרביעי בשוויץ. אני מרגיש את השחקנים טוב. אנחנו מוכנים ואני סומך על השחקנים".

ברדה, יביא תוצאה טובה בטדי?
ברדה, יביא תוצאה טובה בטדי? © עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע

מבחינת ההרכב של באר שבע להערב, דודו גורש שהגייע מעכו יפתח בין הקורות, שיר צדק בהגנה, מהראן ראדי, מאור בוזגלו ומאור מליקסון ישלימו את חוליית הקישור ובחוד עשוי לפתוח אליניב ברדה.

שרלרואה Vs בית"ר ירושלים

ונעבור למשחק השני שיתקיים והמסקרן לא פחות בין שרלרואה הבלגית לבין בית"ר ירושלים שיתקיים באצטדיון דו פיי דה שרלרואה. בית"ר ירושלים, שהעפילה לסיבוב השני של המוקדמות אחרי ניצחון בשבוע שעבר בטדי 2/1 על אורדבאסי שימקנט הקזחית תפגוש את שרלרואה שעבורה זה יהיה המשחק האירופי הראשון בתולדותיה.

דראפיץ' וכחילה במסיבת העיתונאים, ימשכו את ההכרעה לטדי?
דראפיץ' וכחילה במסיבת העיתונאים, ימשכו את ההכרעה לטדי? © אתר רשמי בית"ר ירושלים

לסגל של סלובודאן דראפיץ', הצטרפו שחקני הרכש החדשים הבלם ניסו קפילוטו והקשר פאבלו דה לוקאס שעשויים לערוך בכורה מהספסל, כשיש נטייה לפתוח עם דה לוקאס הספרדי שמציג קצב טוב באימונים. בית"ר ירושלים תזכה לתמיכה של כמה מאות אוהדים שכבר הצטרפו לקבוצה בבלגיה וכבר התקיימו עימותים לא פשוטים בין אוהדי בית"ר לאלה של שרלרואה בעיר. המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "שרלרואה היא קבוצה טובה, טובה מאיתנו, אבל אנחנו לא מתעסקים בסיכויים או הימורים. בסופו של דבר עולות שתי קבוצות עם 11 שחקנים למגרש. הם עדיין לא ערכו משחק רשמי אחד אבל למרות זאת למדנו אותם בצורה הכי טובה שאפשר. הדבר הכי טוב עבורנו הוא להעביר את ההכרעה לאצטדיון טדי"

דרפאיץ' נוטה להמשיך עם ההרכב שפתח במשחק הגומלין בטדי נגד אורדבאסי כשכרגע ישנה התלבטות אחת בין דני פרדה לבין פאבלו דה לוקאס ב/11. הבלם דניאל אסקלינג ימשיך יחד עם טל כחילה במרכז ההגנה כאשר דובב גבאי יפתח בחוד.

דה לוקאס באימונים, הרכש הספרדי יקבל את הקרדיט?
דה לוקאס באימונים, הרכש הספרדי יקבל את הקרדיט? © אתר רשמי בית"ר ירושלים
תגובות