העברות: מנצ'סטר יונייטד מצאה את המחליף לדה חאה. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

העברות: מנצ'סטר יונייטד מצאה את המחליף לדה חאה

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד קרוב למעבר לליגה הצרפתית, בהעברה שתשנה את מפת הכדורגל העולמי. בלם בכיר מתקרב לברצלונה, מגן ברזילאי חוזר למדריד, אחד מגדולי החלוצים בכל הזמנים בפרמייר ליג עובר ל-MLS והאם מכבי תל אביב תצרף את הליגיונר הלוהט?

העברת העונה? על פי דיווחים, כוכבה הארגנטיני של מנצ'סטר יונייטד, אנחל די מריה, צפוי לחתום בימים הקרובים בפריז סן ז'רמן. די מריה, שהצטרף רק העונה לשדים האדומים, בהעברה היקרה בתולדות המועדון, הציג יכולת פושרת העונה, עם שלושה שערים ו-11 בישולים ב-27 הופעות. לורן בלאן, מאמנה של פריז סן ז'רמן, כבר אמר כי הקשר בן ה-27 כנראה יצטרף, וזלאטן, וראטי ולואיז כבר הספיקו לתמוך באופן פומבי במהלך.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

העברות:

אחד עוזב ואחד בא – לקראת עזיבתו הצפויה של די מריה, חברו לנבחרת סרחיו רומרו הצטרף למנצ'סטר יונייטד. רומרו, ששיתף בעבר פעולה עם לואי ואן חאל, מאמן השדים, כאשר התאמן תחתיו באלקמאר, מצטרף לשדים האדומים בהעברה חופשית  מסמפדוריה. רומרו בן ה/28 מצטרף ככל הנראה כמחליף לדה חאה, לאחר שואן חאל הודיע ששוערה המחליף של הקבוצה, ויקטור ואלדס, יעזוב את המועדון.

רומרו יחד עם ואן חאל, המחליף של דה חאה?
רומרו יחד עם ואן חאל, המחליף של דה חאה? © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

בברצלונה אמנם לא יכולים לצרף שחקנים עד ינואר 2016, אך בימים אלו ממש הם מנסים להחתים שחקן שני הקיץ. על פי הדיווחים, השחקן בו ברצלונה חושקת כדי לחזק את הקו ההגנתי שלה, הוא הבלם הטוניסאי של מונאקואיימן עבדנור. הבלם בן ה-26, שהיה גורם מרכזי בהגעה של מונאקו לרבע גמר ליגת האלופות, ואף סירב לאחרונה להצעה מניוקאסל, אמר שהוא רוצה לעבור לברצלונה.

עונה אחת אחרי שעזב את אתלטיקו מדריד, בה הגיע לגמר ליגת אלופות וכמובן זכה באליפות הליגה הספרדית – פיליפה לואיס חוזר הביתה. המגן השמאלי שפתח העונה רק ב/15 משחקי ליגה, בגלל היכולת הטובה של ססאר אזפיליקוואטה שנתנה לו את המקום בהרכב של צ'לסי, חתם היום (שלישי) בויסנטה קלדרון. על פי ה"אס", הברזילאי בן ה-29 נרכש מהבלוז תמורת 16 מיליון יורו, שמונה מיליון יורו פחות מהמחיר בו הוא נמכר בעונה שעברה וחתם על חוזה לארבע עונות.

עונה בכחול הספיקה, לואיס שב הביתה
עונה בכחול הספיקה, לואיס שב הביתה © עמוד הפייסבוק הרשמי של צ'לסי

עוד באתלטיקו מדריד – חילופי שחקנים עם פיורנטינה. הקשר המרכזי בן ה/28, מאריו סוארס, עבר ל"ויולה" תמורת 10.5 מיליון פאונד, ואילו הבלם המונטנגרי בן ה/24, סטפן סאביץ', עשה את הדרך ההפוכה תמורת 17.5 מיליון יורו, ולצד דייגו גודין וחוסה מאריה חימנז, יהפוך את מצבת הבלמים של אתלטיקו לאחת החזקות בעולם. 

הטרנד של מעבר הכוכבים המזדקנים ל-MLS נמשך, ובענק. הפעם זהו תורו של אלוף אירופה לשעבר, ואלוף אנגליה המכהן, אחד השחקנים האפריקאיים הגדולים אי פעם, דידייה דרוגבה. החלוץ בן ה/37, אחד מגדול חלוצי הפרמייר ליג, עם 88 שערים ב/164 משחקים, מצטרף בהעברה חופשית למונטריאול אימפקט.

שמועות:

לאחר שהחזירה ליגיונר אחד, מכבי תל אביב חולמת על ליגיונר נוסף ואקס הקבוצה, מואנס דאבור. כרגע קיימים פערים כספיים גבוהים בין מכבי לגראסהופרס, שלא מוכנה להוריד את תג המחיר שקבעה עליו. דאבור, כבש שני שערים בשני מחזורי הפתיחה של הליגה השוויצרית, מה שעלול להעלות את מחירו עוד יותר, שכן גם אלופת הליגה השוויצרית פ.צ. באזל הפכה למתעניינת בשירותיו.

דאבור, יחזור למכבי או שהסכומים הגבוהים ירתיעו?
דאבור, יחזור למכבי או שהסכומים הגבוהים ירתיעו? © עמוד הפייסבוק הרשמי של גראסהופרס

המועדון שהצעות גרנדיוזיות (וקצת בלתי אפשריות לפעמים) הוא התחביב שלו, פריס סן ז'רמן, ניסה השבוע עוד פעם לצרף את אחד השחקנים האהובים עליו, כוכבה של ריאל מדריד / כריסטיאנו רונאלדו כמובן. גודל ההצעה מהצרפתים, שנדחתה על ידי הבלאנקוס כרגיל, היה 120 מיליון יורו.

 

 

 

תגובות