חלוץ העתיד: אנאס מחאמיד חתם בהפועל תל אביב. צילום: האתר הרשמי של הפועל תל אביב

חלוץ העתיד: אנאס מחאמיד חתם בהפועל תל אביב

אחרי בנייה מאסיבית של הקבוצה הבוגרת, בהפועל תל אביב חושבים על העתיד. החלוץ הצעיר בן ה-17 מבית"ר טוברוק חתם בקבוצת הנוער. מחאמיד נמנה גם על סגל הנבחרות הצעירות של ישראל

הפועל תל אביב מתחזקת בחלוץ חדש. שבקבוצה הבוגרת כבר השלימו את הסגל שלהם לעונת 2015/16 כשהתחזקו במספר שחקנים בולטים במיוחד והיד עוד נטויה, בהפועל תל אביב חושבים על העתיד כשמתחזקים בחלוץ חדש לקבוצת הנוער / אנאס מחאמיד בן ה-17.

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

אנאס מחאמיד הצעיר, גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק כשבשנה האחרונה שיחק בקבוצת נערים א' ובקבוצת הנוער של המועדון שמשחקת בליגת העל לנוער. במהלך העונה האחרונה כבש החלוץ הצעיר 21 שערים בכל המסגרות. מחאמיד, נמנה גם על סגל נבחרת הנערים ונוער ב' של ישראל ואחרי שחוזר על ידי מועדונים רבים בליגת העל בחר לבסוף בהפועל.

מנהל מחלקת הנוער של הפועל תל אביב התייחס להצטרפותו של מחאמיד לקבוצה האדומה כשאמר: "אנאס הוא שחקן כשרוני, שאני באופן אישי טיפחתי כשהיה בגיל ילדים ומאז אני עוקב אחר ההתפתחות שלו ובהחלט מדובר בחלוץ בעל פוטנציאל מצוין שמצטרף לקבוצת הנוער שלנו בה משחקים כבר 7 שחקני נבחרת הנוער הישראלית שמוכיחים שאין ספק שהפועל ת"א היא המקום המתאים ביותר לשחקנים כישרוניים להתפתח להראות את היכולת שלהם וכמובן להתקדם לבוגרים".

 

תגובות